Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Eller så kan det bara en designmiss med lådan?

Den har väl inte mindre värmeproblem för att du säger det?

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem

Finns det inte någon butik som har vga kabel till 360 inne? =/

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Hej.
Hur får jag igån mitt Xbox live (silver).
Den kan inte hitta DNS server eller IP adress på coonection troubleshooter.
Hjälp snabbt sökes!

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spunk92
Hej.
Hur får jag igån mitt Xbox live (silver).
Den kan inte hitta DNS server eller IP adress på coonection troubleshooter.
Hjälp snabbt sökes!

Kanske har du samma problem som Fredag löste på förra sidan?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Håller med fullständigt, Kameo känns verkligen "det här har jag sett förut" och det imponerar inte alls på mig. De två spelen som jag fastnat för i releaselineupen är PGR3 och FIFA06 (som jag från början tyckte var så bedrövligt att jag försökte sälja det).

FIFA och PGR har du alltså aldrig sett förr? Tycker Kameo är riktigt nice, härlig grafik också men man måste ju ha en HDTV för att det verkligen ska lyfta... men det är ju ingen "next-gen"-grafik som vi kommer få se i tex Gears of War direkt

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem

pgr3 är då det spel som jag fastnat för, pga av att det verkar vara en grym känsla som jag aldrig tidigare skådat i ett bilspel! +att det ser snyggt ut

(syftar på då man sitter inne i bilen)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist

(syftar på då man sitter inne i bilen)

Finns väl hur många såna spel som helst?

NFS:PU t ex:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Finns väl hur många såna spel som helst?

NFS:PU t ex:

http://img.gamespot.com/gamespot/images/screenshots/5/250545/...

Jaa, det finns många sådana men inte där dom har så många polygner som i PGR3 tror jag han syftate på. + att det speglar sig dö snyggt i bakcspeglarna

Permalänk
Medlem

Vart på onoff idag och testa 360, tyckte inte grafiken imponera så specielt mkt. Ser ungefär ut som dagens dator spel fast med högre upplösning.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nja det visar ju att 360 generellt har värmeproblem. Och de måste ha pressat 360 något otroligt för att få den där trailern att gå...

Jaså, på ett inte klart spel så bedömer du att en artifakt är ett värmeproblem.

Iofs borde gissat att du bara skrev i 360-tråden för att trolla som vanligt.

Inget problem, det finns plats i block-listan för fler som du.

Permalänk
Medlem

nån som vet vart man kan testa 360 i västervik ?

Permalänk
Citat:

Den har väl inte mindre värmeproblem för att du säger det?

Nej, men det är en bättre anledning än att säga att spelen/trailers överklockar konsollen när man spelar dem.

Edit: Innan du svarar på det: Nej, du sa inte "överklocka". Du sa att de pressar konsollen, jag vet.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Jaså, på ett inte klart spel så bedömer du att en artifakt är ett värmeproblem.

Iofs borde gissat att du bara skrev i 360-tråden för att trolla som vanligt.

Inget problem, det finns plats i block-listan för fler som du.

Artifakter kommer när minnet på grafikkortet blir för varmt, eller hur?

Men det är lungt, det har redan löst sig. Det är supermans hastighets-spår, han har bara glömt att tvätta kläderna.

http://www.moviegoods.com/Assets/product_images/1020/206182.1...

Jag postade filmen dels för att visa en ny video av the outfit, och dels för att basha 360 när jag såg artefakten och hur dåligt det flöt på (och hur icke-fint det såg ut. Ja, det är bara min åsikt. )

Jag är väl ändå en av de som håller tråden uppdaterad. Hur jag framför det är väl en annan sak.

Visa signatur

Permalänk

nån som vet när 360 kommer till sverige igen?

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol

Enligt microsoft själva så ska dom skeppa nya xbox varje vecka fram till JUL!....Sen var jag inne på onoff igår och då sa dom att dom skulle få hem fler xbox den 18:e december.

Visa signatur

Daniel.G
MSI i875P Neo-FISR<>Intel P4 Prescott 3.2Ghz@3.4Ghz 855MHz<>TwinMOS PC3200 1024MB(512x²)Dual DDR RAM<>
Gainward GeForce 6800GT 256MB GS Core @ 400Mhz Memory @ 1100Mhz<>3DMARK03 Score:12416<>3DMARK05 Score:4352<>APC Back-UPS RS500

Permalänk
Avstängd

Hur många enheter gör de på en vecka? Och jag tror inte Sverige är deras största problem, utan USA.
De har nog satsar för mycket på japan.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Hur många enheter gör de på en vecka? Och jag tror inte Sverige är deras största problem, utan USA.
De har nog satsar för mycket på japan.

Jag har ingen aning om hur många dom gör på en vecka fast jag antar att det är ganska många. Skulle vara intressant att veta hur många som kommer till sverige i nästa batch dock.

Visa signatur

Daniel.G
MSI i875P Neo-FISR<>Intel P4 Prescott 3.2Ghz@3.4Ghz 855MHz<>TwinMOS PC3200 1024MB(512x²)Dual DDR RAM<>
Gainward GeForce 6800GT 256MB GS Core @ 400Mhz Memory @ 1100Mhz<>3DMARK03 Score:12416<>3DMARK05 Score:4352<>APC Back-UPS RS500

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol

19:de har jag hört.

Kan förövrigt tillägga att jag gav mig och köpte ett Core Paket samt en hårdisk på Onoff idag, inga spel dock. Vart dock redigt besviken över att det inte finns något demo för PDZ att tanka. Annars fungerar maskinen klockrent. Inga hängingar, låter betydligt mindre än min PS2:a och Xbox och Nätadaptern är knappt ljumen. Det enda jag kan klaga på är att kontrollen är lite väl liten samt att det går så utavhelvete segt att tanka saker ifrån Xbox Live.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy

Kan förövrigt tillägga att jag gav mig och köpte ett Core Paket samt en hårdisk på Onoff idag, inga spel dock. Vart dock redigt besviken över att det inte finns något demo för PDZ att tanka. Annars fungerar maskinen klockrent. Inga hängingar, låter betydligt mindre än min PS2:a och Xbox och Nätadaptern är knappt ljumen. Det enda jag kan klaga på är att kontrollen är lite väl liten samt att det går så utavhelvete segt att tanka saker ifrån Xbox Live.

Vad fick du betala för Core paketet + hårddisk?

Om du fick betala 3,5k så var det en riktigt dålig deal enligt mig.

Du får så mycket mer i Premium för samma pris.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarpH

En hdd kostar 995 kr tror jag.
Så man får nog betala runt 3,5k men om man vill ha en xbox snabbt så är det ju värt att köpa en med hdd för 3,5k

Permalänk
Avstängd
Citat:

Vänta bara tills du faktiskt spelar något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Dah! Nu har du ju ingen kromad lucka på dvd-driven

Säg till när du skaffat PDZ... Så kanske vi kan ta en match...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Sando, jag har PDZ adda mig ifall du vill.. Gamertag: Puttrik

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul
En hdd kostar 995 kr tror jag.
Så man får nog betala runt 3,5k men om man vill ha en xbox snabbt så är det ju värt att köpa en med hdd för 3,5k

Värt och värt, om man är desperat 'JA'.

På Elgiganten kostar ju Premium 3,5k, jag hade väntat iaf.

Om han ska köpa allt som finns med i premium : Trådlöshandkontroll(500kr) + XBOX Live Silver(200kr) + Headset(250kr) + DVD-Fjärr(200kr) + HD AV kablar(50-100kr) = ~1000kr

3500kr + 1000kr = 4500kr.

Han hade fått det ungefär 1000kr billigare om han hade väntat några veckor.

Bi99uy: Ta lite bilder

EDIT : Han betalade 4k :/, alltså 1500kr billigare.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

IBM med Xenon:
http://www-128.ibm.com/developerworks/power/library/pa-fpfxbo...

Säg till om det är något intressant.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

4 K . Jag klarar mig faktiskt utan trådlöst handkontroll och ett bräckligt headset, men är man kåt på en produkt så är man. Skaffar ändå VGA kabel när det kommer, så komposit har jag ingen nytta utav.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cau

Vänta bara tills du faktiskt spelar något.

Kört Halo 2 i ett tag nu och sålänge jag inte håller örat emot DVD läsaren, så hör jag inte ett piss. Och jag är allt kräsen utav mig. Bör inte vara någon skillnad mot 360 spel tycker man.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando

Dah! Nu har du ju ingen kromad lucka på dvd-driven

Säg till när du skaffat PDZ... Så kanske vi kan ta en match...

Baah, den ser finare ut. Vore dock mycket bättre ifall hela vart i svart istället för Vitt, nu kommer den att se rejält sketen ut efter ett tag.

Min Gamertag är förövrigt Bi99uy och kan endast köra Halo 2 över Live för tillfället.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Värt och värt, om man är desperat 'JA'.

På Elgiganten kostar ju Premium 3,5k, jag hade väntat iaf.

Om han ska köpa allt som finns med i premium : Trådlöshandkontroll(500kr) + XBOX Live Silver(200kr) + Headset(250kr) + DVD-Fjärr(200kr) + HD AV kablar(50-100kr) = ~1000kr

3500kr + 1000kr = 4500kr.

Han hade fått det ungefär 1000kr billigare om han hade väntat några veckor.

Bi99uy: Ta lite bilder

Live Silver är gratis, men man får med en månad gratis Live med både Premium och Core. DVD-fjärren man kan köpa är mycket bättre än den man får med. Trådlöshandkontroll kan man klara sig utan men jag skulle inte vilja göra det :p... I praktiken är det hårddisken och headsetet han behöver. Och får man inte med HD-kablar i Core?

Bi99y: Jag addar dig...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Live Silver är gratis, men man får med en månad gratis Live med både Premium och Core. DVD-fjärren man kan köpa är mycket bättre än den man får med. Trådlöshandkontroll kan man klara sig utan men jag skulle inte vilja göra det :p... I praktiken är det hårddisken och headsetet han behöver. Och får man inte med HD-kablar i Core?

Bi99y: Jag addar dig...

Man kan klara sig utan det ja, men varför inte få med det 'gratis' i det priset?

Bi99uy: Ta lite bilder på din XBOX 360 Core !

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Man kan klara sig utan det ja, men varför inte få med det 'gratis' i det priset?

Bi99uy: Ta lite bilder på din XBOX 360 Core !

Kanske för att han ville ha en och bara fick tag i Core

Edit: Vad är det med dig och bilder?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Kanske för att han ville ha en och bara fick tag i Core

Edit: Vad är det med dig och bilder?

Varför inte vänta, och få det 'MYCKET' billigare?

Jag vet inte. Nej men allvar, jag har faktiskt inte sett Core på nära håll, skulle varit nice med lite bilder.

Visa signatur