Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarpH
Varför inte vänta, och få det 'MYCKET' billigare?

Jag vet inte. Nej men allvar, jag har faktiskt inte sett Core på nära håll, skulle varit nice med lite bilder.

Tips: Den ser ut som Premium, men utan hårddisk och med vit lucka på driven

Och jag vet en kille som har en... Han heter G. Oggle

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Tips: Den ser ut som Premium, men utan hårddisk och med vit lucka på driven

Och jag vet en kille som har en... Han heter G. Oggle

Har googlat på Core, men man ser inte så jätte-mycket.

Snyggare med bilder från folk som har X360'n i tv-bänken :p.

EDIT: Hittade dock denna tråden : http://www.loading.se/view.phtml?id=275486&f=

http://usera.imagecave.com/ZeppSWE/HDTV_Setup/102-0289_IMG.JP...

Herregud, vilken skärpa och upplösning!

http://usera.imagecave.com/ZeppSWE/HDTV_Setup/102-0282_IMG.JP...

Core system:
http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/DSCN7255.JPG

Satans vad ful den är med vit lucka på driven, varför ändra det fattar jag inte. Sjukt ful.

Om någon undrar vad det är för TV så är det en : Orion LCD-TV 27", kostar 8k på Elgiganten.

Edit: Jag är riktigt jävla sugen på en XBOX 360 Premium och PGR3.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Haha vilken noob! Jag har högre gamerscore än honom!!!111

Me want HDTV!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd

Den där fjärrkontrollen ser verkligen ut som en dildo. Är den skön att hålla i?

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Den där fjärrkontrollen ser verkligen ut som en dildo. Är den skön att hålla i?

X360 Media fjärrkontrollen eller tv fjärrkontrollen i mitten?

X360 Media fjärrkontrollen är verkligen inte skön och hålla i, knapparna är sega och inte alls ergonomiska.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

X360 Media fjärrkontrollen eller tv fjärrkontrollen i mitten?

X360 Media fjärrkontrollen är verkligen inte skön och hålla i, knapparna är sega och inte alls ergonomiska.

Jag tycker inte att den är så farlig. Man håller ju inte heller i den så ofta, och den är inte värre än andra fjärrkontroller...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag tycker inte att den är så farlig. Man håller ju inte heller i den så ofta, och den är inte värre än andra fjärrkontroller...

Den är lika trög och oergonomisk som DVD fjärren till XBOX.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Den är lika trög och oergonomisk som DVD fjärren till XBOX.

Har inte provat den, men om man ska jämföra en fjärr så är det ju den man kan köpa, för den mindre är ju bara nån gratis grej...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Har inte provat den, men om man ska jämföra en fjärr så är det ju den man kan köpa, för den mindre är ju bara nån gratis grej...

Mjo, här är lite DOA4 Screens: http://www.loading.se/view.phtml?id=275723&f=

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fett snygga screens på DOA4 blir lätt till att köpa ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

http://www.landoverbaptist.org/news1205/xbox360.html

Haha Xbox 360 vs Jesus

Denna xbox:en var faktiskt snygg :

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt het faktist

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Denna xbox:en var faktiskt snygg : http://www.landoverbaptist.org/news1205/Xbox360.jpg

tycker den riktiga 360 är snyggare
den snyggaste konsolen som funnits hitills

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul

Japp, men jag tror att Rev blir snyggare. PS3 hamnar absolut sist på designfronten, speciellt med handkontrollerna...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul

Absolut inte!

>*

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Absolut inte!

http://konsolenprofis.net/ps2silber-2.jpg
>*

Absolut inte. Alltför kantig, kontrollen ser dålig ut och om man har den vertikalt så ser den ut som en kylskåpsdörr...

På tal om kylskåpsdörrar. Xbox är ju kusin med PC, Sony har sagt att Cell/Emotion Engine ska finnas i alla möjliga grejer i huset som tex kylskåp. Alltså är PS2/3 kusin med kylskåp

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker XBOX är riktigt het?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Bara jag som tycker XBOX är riktigt het?

http://195.149.144.113/images/26/2676336205.jpg

Japp. Xbox (1) är ful...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Japp. Xbox (1) är ful...

Nej, den är snyggare än PSTWO/PS2 iaf.

XBOX 360 är dock mycket snyggare.

http://www.mightymouse.net/me/hardware/puffy0.jpg

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nej designen på xbox har alltid varit kass, 360 är dock mycket fin.

Permalänk
Medlem
Citat:

Finns väl hur många såna spel som helst?

NFS:PU t ex:

http://img.gamespot.com/gamespot/images/screenshots/5/250545/...

jag menar känslan då man sitter inne i bilen! jag har då aldrig sett finare känsla iaf! kolla in filmer från det så får du se själv.

jag menar inte att det är det första spelet jag har sett då man kan sitta inne i bilen
då hade jag kännt mig riktigt dum...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Absolut inte. Alltför kantig, kontrollen ser dålig ut och om man har den vertikalt så ser den ut som en kylskåpsdörr...

På tal om kylskåpsdörrar. Xbox är ju kusin med PC, Sony har sagt att Cell/Emotion Engine ska finnas i alla möjliga grejer i huset som tex kylskåp. Alltså är PS2/3 kusin med kylskåp

Äh, nu snackar du skit. PSTWO har den mest stilrena och fina designen nånsin. Och kylskåpsdörrar kan väl också se fina ut?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
nej designen på xbox har alltid varit kass, 360 är dock mycket fin.

I jämförelse med PS2/PSTWO så är den het.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
jag menar känslan då man sitter inne i bilen! jag har då aldrig sett finare känsla iaf! kolla in filmer från det så får du se själv.

jag menar inte att det är det första spelet jag har sett då man kan sitta inne i bilen
då hade jag kännt mig riktigt dum...

Jo men vad skiljer sig känslan? Ser inte ut att vara så stor skillnad.
Och grafik är väl ändå det sista ni 360-spelare bör tänka på.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo men vad skiljer sig känslan? Ser inte ut att vara så stor skillnad.
Och grafik är väl ändå det sista ni 360-spelare bör tänka på.

hehe, varför skulle grafiken vara det 'sista' 360 spelare tänker på ?

Permalänk
Medlem
Citat:

I jämförelse med PS2/PSTWO så är den het.

Nä, den e alltför klumpig. Den ser till och med större ut än vad den är.

Pepsi15: Konsoller brukar inte vara snygga, så PSTWO är nog den snyggaste efter 360 i dagsläget

Joul: För att Pepsi15 är Sony-fanboy och tror på allt de säger. Förresten, har du (Pepsi15) ens en PS2 och var du med om launchen?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nä, den e alltför klumpig. Den ser till och med större ut än vad den är.

Pepsi15: Konsoller brukar inte vara snygga, så PSTWO är nog den snyggaste efter 360 i dagsläget

Enligt mig är den det iaf, men kan du inte fixa lite bilder på själva konsollen och tillbehören?

När du har framme dashboard och spelar m.m. Skulle vara trevligt.

edit: Intressant tråd för dig Sando som är gamerscore kåt http://www.loading.se/view.phtml?f=1&id=275174

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nää... Jag har bara ett spel, PDZ, som är riktigt svårt att få Gamerscore i Fast jag har i alla fall 160 GS från det...

Och jag skulle gärna ta bilder om jag hade en bra kamera. Den går att ta bilder av konsolen med, men bilder på TV:n blir bara suddiga... Fast, om du inte har nåt emot suddigheten så...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kan ragga tag i en hyffsad kamera och ta lite bilder när jag kör på min lilla projektor i diverse spel, menyer och liknande, sålänge du (XarpH) orkar vänta.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum