Har dom lagt av luren på Microstore?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2003

Har dom lagt av luren på Microstore?

Om du vill kolla lagerstatus på microstore så ring dom absout inte! jag har i skrivande stund suttit i telefonkö i 16 minuter.

Core I7 7700k . Asus GTX 1080 . 32GB Corsair Vengeance . Asus Maximus IX . Corsair AX860 . Samsung 960 PRO Nvme ssd x2 raid0

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Stockholm - Hässelby
Registrerad
Jul 2001

Tyvärr är 16 minuter inte direkt något häpnadsväckande.
Har arbetat med telefonsupport några år, men har slutat med det

Perhaps its everything you say-G´kar
Fools to the left of me feeders to the right - I need to find a real job! - Londo Mollari (Babylon 5)

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Storstad
Registrerad
Jun 2003

testa att maila?

Lenovo P1

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2005

Dom har nog väldigt mycket att göra. Lättast är ju att springa dit å kolla om varan finns. Dom har trots allt ganska bra med prylar på lager i regel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2002

16 minuter? Det är ju ingenting. Testa ring till BBB's tekniska support vid 16 - 17 tiden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
I ett glas bubbel
Registrerad
Okt 2004

Där får man snarare räkna med 60 minuters väntetid ibland.. :/

Dekadens

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
I bil?
Registrerad
Dec 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
16 minuter? Det är ju ingenting. Testa ring till BBB's tekniska support vid 16 - 17 tiden.

Jupp hemskare finns inte pratade idag med dom, var 8st före mig to exakt 54min att komma fram.
Sen efteromkopplingar dit å hit så började det tuta upptaget, så var det att börja om.
(eftersom deras uppsägning central inte har nåt direkt nr fick man vänta i kö igen)

Har sagt upp mitt abb I maj.
Men dom säger att dom inte fått in någon uppsägning.
Dom sa att jag måste reklamera: att uppsägningen är in skickad, så nu dröjer väl det ytterligare 3 månader innan man blir av med s*iten.

Sen ville jag prata med deras tekniska support.
(har för hög ping tid, haft det sedan feb)
Han som svarar: säger direkt nej det går inte att lösa ( Då jag säger att jag har väntat på att dom ska fixa problemet sen feb). BBB: säger vänta ett tag, tar ca 2 min nu har vi ställt ned din ping tid.
Då frågade jag varför dom inte kunde göra det tidigare? BBB: Nej det är vår policy.

Man kan ju undra vad dom sysslar med för papper kan dom inte hålla reda på samt telefon skräck har dom oxå samt okunskaper vad det gäller ADSL.

Så det blev ytterligare en reklamation till dom ang pingtiderna som jag haft för höga.
Då man är Spel person så är det inte acceptabelt med svenska servrar som har ping lika som övriga europa. ( Då ska vi inte tala om europa, känns som man har modem då).

Sämre support finns nog inte!

Dator1:5820k@4.5Ghz, H110+NF-A14, Asus X99-A ,16Gb ,Evga 1080sc, HX850W,Asus PG278Q, Fractal XL R2, Samsung 970 Evo 500GB NVMe M.2, Samsung 840 250gb+4tb +2tb firecuda,Svive titan V pro+ Qpad Mk-85+PC-363D Dator2:8700@4.6Ghz, H100I, Asus VG278,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1060 6gb, Samsung 840 120gb+250gb,SSD525gb Crucial, 1+500gb Seagate, Logitech G933, Qpad Mk-85

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2003

hehe ja man kanske inte är så berest när det gäller att sitta i telefonkö :).

Core I7 7700k . Asus GTX 1080 . 32GB Corsair Vengeance . Asus Maximus IX . Corsair AX860 . Samsung 960 PRO Nvme ssd x2 raid0