Permalänk

Datorbutiker?

Jag undrar vad det finns för olika datorbutiker på internet. Jag ska nämligen köpa delar till en server som jag ska bygga. Nu mednar jag inte tex. datorbutiken.se/com eller komplett osv. Utan lite ovanligare sidor!

Visa signatur

Om ni har något korkat och helt ogenomtänkt att säga så säg det.

Permalänk
Gäst

Kanske inte så ovanliga,men dom har sjyssta saker.

Pyrotech

Permalänk

Dom har jag redan kollat lite på men jag vet inte. Men tack för svaret. det måste finnas mer typ sånna ställen som företag beställer ifrån.

Visa signatur

Om ni har något korkat och helt ogenomtänkt att säga så säg det.

Permalänk
Medlem

Re: Datorbutiker?

Och varför skulle du inte kunna köpa delar till en server på datorbutiken.com eller Komplett?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eo£ZIpPEd
Jag undrar vad det finns för olika datorbutiker på internet. Jag ska nämligen köpa delar till en server som jag ska bygga. Nu mednar jag inte tex. datorbutiken.se/com eller komplett osv. Utan lite ovanligare sidor!

Permalänk
Sötast

Re: Re: Datorbutiker?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrol
Och varför skulle du inte kunna köpa delar till en server på datorbutiken.com eller Komplett?

Vad har du med saken att göra egentligen?

Permalänk
Medlem

Jag vet att måga företag beställer från dustin , inte så okända men väldigt stabila och enkla att ha att göra med.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

håll dig hellre till de stora återförsäljarna än att aktivt leta efter småbutiker som kursar en vecka efter man har köpt sakerna..

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Re: Re: Datorbutiker?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Vad har du med saken att göra egentligen?

Nu ska vi inte börja tjata om det.

Trådskaparen svarar på frågan om denne vill.