Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hökerum
Registrerad
Sep 2005

Datorbutiker?

Jag undrar vad det finns för olika datorbutiker på internet. Jag ska nämligen köpa delar till en server som jag ska bygga. Nu mednar jag inte tex. datorbutiken.se/com eller komplett osv. Utan lite ovanligare sidor!

Om ni har något korkat och helt ogenomtänkt att säga så säg det.

Trädvy Permalänk
Gäst

Kanske inte så ovanliga,men dom har sjyssta saker.

Pyrotech

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hökerum
Registrerad
Sep 2005

Dom har jag redan kollat lite på men jag vet inte. Men tack för svaret. det måste finnas mer typ sånna ställen som företag beställer ifrån.

Om ni har något korkat och helt ogenomtänkt att säga så säg det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Sep 2003

Re: Datorbutiker?

Och varför skulle du inte kunna köpa delar till en server på datorbutiken.com eller Komplett?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eo£ZIpPEd
Jag undrar vad det finns för olika datorbutiker på internet. Jag ska nämligen köpa delar till en server som jag ska bygga. Nu mednar jag inte tex. datorbutiken.se/com eller komplett osv. Utan lite ovanligare sidor!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

Re: Re: Datorbutiker?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrol
Och varför skulle du inte kunna köpa delar till en server på datorbutiken.com eller Komplett?

Vad har du med saken att göra egentligen?

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tullinge
Registrerad
Feb 2003

Jag vet att måga företag beställer från dustin , inte så okända men väldigt stabila och enkla att ha att göra med.

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
på din hus
Registrerad
Dec 2001

håll dig hellre till de stora återförsäljarna än att aktivt leta efter småbutiker som kursar en vecka efter man har köpt sakerna..

detta är min nya sign!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2001

Re: Re: Re: Datorbutiker?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Vad har du med saken att göra egentligen?

Nu ska vi inte börja tjata om det.

Trådskaparen svarar på frågan om denne vill.