Beröm till Dustin!

Permalänk

Beröm till Dustin!

Beställde en ny skärm ifrån dustin och jag har under alla mina år varit med om ett företag som skickat så snabbt! Beställde på söndagkvällen och klockan 08 på morgonen dagen efter hade dom redan skickat iväg den. Kunde hämta ut den dagen efter, blir till att beställa fler gånger därifrån!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS X570 - XFX Radeon RX 6950 XT - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600MHz CL16 - ADATA Legend 800 1TB - Kingston A400 960GB - Noctua NH-U12S - Corsair RM750 v2 - Cooler Master MasterCase H500M

Permalänk
Medlem

Har kommit ganska många trådar om dustin på senare tid.
Kanske är fler som handlar därifrån nu.

Har lämnat in ett headset på RMA pga glappande mikrofonarm från första början så nu får jag se vad dustin går för
Frågade hur jag skulle göra, fick en returlapp som svar. De skickade den med posten på en gång

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk

Att dom sedan hade bland dom bästa priserna på skärmen och fraktfritt va inte heller helt fel

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS X570 - XFX Radeon RX 6950 XT - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600MHz CL16 - ADATA Legend 800 1TB - Kingston A400 960GB - Noctua NH-U12S - Corsair RM750 v2 - Cooler Master MasterCase H500M

Permalänk
Medlem

mmm... får själv hämta ut min nya skärm idag. den fanns dock inte i lager i fredags när jag beställde. har aldrig haft problem med dustin. än så länge iaf, men då har jag aldrig haft anledning till ngn form av reklamation någonstans än heller.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Dustin är snabba: beställde lite mjuk- och hårdvara i morse, budet stod utanför dörren för någon timma sen.
Blir inte bättre än så.

Visa signatur

System:IBEX 7001, CPU: Z80A Zilog 2.5MHz, RAM:64KB, ROM: 64KB, Lagring: 400KB * 2, Grafik:24 x 80 tecken (grön), OS: CP/M

Permalänk
Medlem

Instämmer med snabb och bra service.
Beställde en sak i fredagseftermiddag och hämtade ut det i måndags (14:00)

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk

jag håller med totalt, beställde hela datan där för ett tag sen.. allt kom fort som fan hehe.. Dustin är helt enkelt ett seriöst bra för!etag

Permalänk
Medlem

va ju på väg att beställa därifrån. men ja skulle ha lite fläktar, fläktgaller osv också. slutade med att jag beställde från gtek istället, dom verkar ju vara cpsega!

jag har då aldrig hört nått dumt om dustin, verkar ju vara snabba på att skicka osv

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

Beställde 1st 1Gb DDR2 minne till jobb datorn! Döm om min förvåning när jag finner 2st i lådan!

WEEEEE trodde att sånt aldrig skulle hända mig

Visa signatur

[Ryzen 9 7900X 4.7GHz] [ASUS Prime B650-Plus] [GTX 4090] [DDR5 64Gb]
+
[2 x Dell 38"]

Permalänk
Medlem

Men man kan inte lita på deras beräknade leveranstider om varan inte är i lager. Beställde en datorlåda som stod skulle komma in den 21:a. Men sedan den 21:a står det bara "ej i lager"... Och det mest irriterande är att jag förbetalat beställningen och att det då inte går att ändra sin order. Det gick ju bra att ändra ordern på webbhallen trots att jag förbetalat där så nog borde dustin kunna göra det också. Så nu sitter jag snart med alla komponenter till min nya dator förutom chassit...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ronnylov
Men man kan inte lita på deras beräknade leveranstider om varan inte är i lager. Beställde en datorlåda som stod skulle komma in den 21:a. Men sedan den 21:a står det bara "ej i lager"... Och det mest irriterande är att jag förbetalat beställningen och att det då inte går att ändra sin order. Det gick ju bra att ändra ordern på webbhallen trots att jag förbetalat där så nog borde dustin kunna göra det också. Så nu sitter jag snart med alla komponenter till min nya dator förutom chassit...

har du mailat kundservice o bett om att anullera order o få pengarna tillbaka?

Permalänk
Medlem

Dustin är bra...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adameri
Dustin är snabba: beställde lite mjuk- och hårdvara i morse, budet stod utanför dörren för någon timma sen.
Blir inte bättre än så.

Hur mycket kostade leveransen?

Visa signatur
Permalänk

Ni får tänka på att dustin framför allt levererar till företag så dom MÅSTE ha bra service annars förlorar dom kunder snabbt... finns ingen bättre reklam än nöjda kunder ska till o beställ en ny rigg därifrån... hoppas dom sköter sig

Permalänk
Medlem

Aldrig mer dustinhome, kundservice lika med noll, för privata pers.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
har du mailat kundservice o bett om att anullera order o få pengarna tillbaka?

Nej, men enligt köpvillkoren på dustinhome så får man inte ändra förbetalda beställningar.

Permalänk
Medlem

Jag instämmer. Beställde en bärbar dator idag klockan 17.05, nu ligger den på posten. Eftersom jag bor i Sthlm och grejerna skickas ifrån Stockholm, kommer jag få datorn imorgon? Är skickat som företagspaket och kommer direkt till adressen, ingen avi.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gpp-esm
Jag instämmer. Beställde en bärbar dator idag klockan 17.05, nu ligger den på posten. Eftersom jag bor i Sthlm och grejerna skickas ifrån Stockholm, kommer jag få datorn imorgon? Är skickat som företagspaket och kommer direkt till adressen, ingen avi.

Ja, imorgon om din adress är registerad på ett företag eller vad man ska säga. Om det är en privatadress så kommer det inte köras ut.

Jag beställde från dustinhome mitt på dagen, dagen efter låg paketet på mitt utlämningsställe. Hämtade ut på kolli-id.
Fick dock även avin samma dag som paketet ankom till mitt ställe.

Permalänk
Medlem

HAHA, herregud.
Beställde igår 17.45 (stängt då.. ) men dom körde ändå ut paketet och nu fick jag det hemkört, för dryga halvtimmen sedan. Måste väl nästan vara något rekord?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gpp-esm
HAHA, herregud.
Beställde igår 17.45 (stängt då.. ) men dom körde ändå ut paketet och nu fick jag det hemkört, för dryga halvtimmen sedan. Måste väl nästan vara något rekord?

Riktiga knegare där på dustin

Permalänk
Medlem

Måste instämma, har bara positivt att säga om dustinhome. Synd bara att dom har slopat gratis frakt om man handlade över 500kr. Var en stor anledning varför jag handlade hos dem.

Permalänk
Medlem

Japp, aldrig haft problem med varken dustin.se eller dustinhome.se som de numer heter för privatpersoner..

Beställde för ett tag sen delar till en komplett dator och betalde in med en gång. Men då jag fick en oförutsedd utgift så mailade jag dustin och frågade om de fanns möjlighet att avbeställa och få pengarna tillbaka. Inga problem, dagen efter fanns pengar tillbaka på mitt konto.

Även gjort en felbeställning en gång på en extern HD, bara ringde och berättade att det var "JAG" som gjort misstaget och frågade om vi kunde fixa detta. Dom stog för frakten och hela köret så ja kunde få rätt HD sen. Trodde att ja skulle få betala frakt eftersom det va jag som gjort fel, men icke dom betalade och jag blev glad!