Permalänk
Medlem

reklamera

hej nu e det så att min Cpu har blivit skadad under frakt mellan mitt o komplett.se..några av benen har blivit böjda sen ett ben gick av...

ringde först te komplett o klagade sen te posten o reklamerade.

nån som har vatt med nått liknade o fått ut pengarna/ny vara
pga av posten har hanterat sakerna fel?

Visa signatur

AMD64 3200+2,2ghz | PC3200 512mb | Gefore 6800LE 16/6@414/918Mhz | 3dmarko3:12381 |ABIT NF8 | 2st seagate barracuda | NEC 4550 DVD | Zalman VF700-cu & Zalman CNPS7000B-ALCU

Permalänk
Hedersmedlem

Har varit med om att Posten spelade bowling med en skärm jag hade beställt från Onceagain. Reagerade när jag tog emot paketen, 3st innehållande var sin skärm. Chauffören kom in med dem på en vagn, men istället för att lyfta ner dem på golvet föste han ut dem. Fallhöjd 1,5m för första skärmen. När jag då kommenterade hans hantering sa han bara: Är du rädd om grejerna ska du inte skicka dem med Posten. Bra reklam? Det löstes dock smidigt med att O skickade en till skärm till mig som troligen Posten fick betala då de sedan kom och hämtade den skadade.

Tillägg:
Attans dumt av dig att dubbelposta

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Hehe, nä men jag va med om en samma grej i fredags den 23 september.
Fast jag böjde på dom själv när jag skulle trycka i den i moderkortet skulle rätta till pinnen o den gick av :).
är du säker på att du inte själv har gjort det? Och sen lägga skulden på posten eller komplett? För jag tänkte göra så själv fast sen tänkte jag nah dom är smarta på komplett, det märker dom om man har gjort det själv eller om posten har gjort det.
Och ta bort kylpastan innan du skickar iväg den
Se till så att paketet det kom i är skadat också, annars tror dom dig aldrig

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Korspostning är ej tillåtet. Genom att korsposta och alltså bryta mot reglerna har du förlorat möjligheten att få hjälp.

*tråd låst*