Hur ska denna delen vara? Moderatorer bestämm er

Permalänk

Hur ska denna delen vara? Moderatorer bestämm er

Nu får ni ta er i kragen och bestämma er för hur den här forumsdelen ska vara. Frågar man om kläder så blir den låst. Frågar man om game boy micro, psp, hemmabio kitt så blir den inte låst. INGET av dom har med datorer att göra. Så ta er i kragen och bestäm er för att den bara får handla om butiker och folk som behöver hjälp i konsument ämnen och sluta göra undantag för konsoller, hifi kitt mm. Eller så låter ni oss få båda två hjälp med produkter och butiker....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

LsdBoy for president!

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Medlem

Liksom denna tråden kommer bli låst eftersom
Synpunkter eller frågor angående modereringen
skall tas via PM sedan Feedback lades ned.

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Hur ska denna delen vara? Moderatorer bestämm er

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Nu får ni ta er i kragen och bestämma er för hur den här forumsdelen ska vara. Frågar man om kläder så blir den låst. Frågar man om game boy micro, psp, hemmabio kitt så blir den inte låst. INGET av dom har med datorer att göra. Så ta er i kragen och bestäm er för att den bara får handla om butiker och folk som behöver hjälp i konsument ämnen och sluta göra undantag för konsoller, hifi kitt mm. Eller så låter ni oss få båda två hjälp med produkter och butiker....

Jag tror du missat en del grejer. Jag skall hjälpa dig på traven.

1.
Du har en fråga, ett förslag eller synpunkter om forumet:
1.1. Läs först vanliga förekommande frågor om forumet. Dessa finner du genom att klicka här.
http://www.sweclockers.com/html/faq_forumet.php
1.2. Kontakta vår forummoderator Thomas Tillenius (castor@sweclockers.com).

2.
Konsument - Butiksguiden
Konsumenträtt, butiker, utlandsköp med mera.
Dom brukar även låta trådar om konsumenterbjudanden vara kvar i denna del.

3.
Klistrad: KOM IHÅG ATT DETTA FORUM INTE ÄR TILL FÖR KÖPRÅD AV SÄRSKILDA PRODUKTER!!!
Moderatorerna brukar flytta felpostade trådar, såvida dom inte handlar om utlandsköp.

4.
Kringutrustning - Handdatorer - Mobilt
Mobiltelefoner, handdatorer, digitalkameror, MP3-spelare, tangentbord, skrivare, möss med mera.
Eftersom det tydligen finns en forumdel för det, så är det väl datorer och elektroniska prylar (mp3, spelkonsoler, osv) okey o prata om.

5.
Snart kommer denna tråd låsas.

Permalänk
Medlem

Citerar Castor: Denna forumdel är i första hand tänk för diskussioner angående konsumenträtt och olika butiker. Inte vart man kan köpa produkten X och vilken av produkterna Y och Z är mest prisvärda.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=16765...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

Saken är att ett utlansköp handlar lika mycket om en särskilld produkt. Om man inte bara diskuterar leverans möjligheter/butiken. Sen så känns det si och så med att ha tips på billiga prudukter. Eftersom enskilda produkter inte ska diskuteras där. Personligen så har forumet blivit mycket rörigare sen dom har ändrat reglerna och tagit bort delar av forumet. Kolla t.ex. han som undrar om han ska slå till på boxman hemmabio kittet. Den borde flyttas till kring utrustning sen så har den fortfarande inget med datorer att göra. Frågar jag om vart jag kan hitta en viss tröja så låser man tråden och flyttar den inte till kringutrustning. Sen är ju kringutrustning tangenbord, möss, gamepads mm. Men det är väll undantag där också....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Hedersmedlem

Som sagt - att skicka ett mail till mig eller Garland Greene (garlandgreene@sweclockers.com) funkar utmärkt i sådana här frågor.

*Tråd låst*

Visa signatur