Postorder köp på webbhallen

Permalänk

Postorder köp på webbhallen

Någon som vet om man kan välja saker som finns i lager på postordern och hämta dom i sthlm? Tar det extra tid?

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Det går alldeles utmärkt att göra så har själv aldrig gjort det så jag vet inte hur långt tid det tar, men webhallen brukar vara snabba

Permalänk
Medlem

Det skall funka var där inne i måndags och fråga lite om minneskort.
Ett kort som bara fanns på webben kunde jag beställa där och begära hämntning i butik.
Då mailar dom när det finns att hämta.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Varför inte bara ringa och fråga?

Borde ta kortare tid att få svar på det än att posta på ett forum och vänta på att någon ska svara

Visa signatur

90% av dagens ungdomar kan inte vara dyslektiker, det är fysiskt omöjligt...
Så vem FAN har pissat i genpoolen?
JA, jag kan vara spydig.

Permalänk

Vilken butik har tele support 23:27???;)
Ringde dom igår när dom öppna och fick svar på mina frågor....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Vid den tiden så är det bara att kolla deras köpinfo
http://www.webhallen.com/mall.php?site=kopinfo

bra att det löste sig

Visa signatur

90% av dagens ungdomar kan inte vara dyslektiker, det är fysiskt omöjligt...
Så vem FAN har pissat i genpoolen?
JA, jag kan vara spydig.