Permalänk
Medlem

Elektronikmässan?

Nu går snart stapeln av för elektronikmässan i Älvsjö.
Är det någon som vet var man kan få tag i billigare/ gratis biljetter för fri entré på Digital Home?
Det brukar finnas lite överallt. Men jag har inte hittat någonting i år.
Tips tack.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

Oh gud vad jag har längtat till denna mässa *ser belåten ut*
Jag brukar köpa mina biljetter hos Jibby, ligger utanför Gävle. Du kan PMa mig för mer info.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

var hittar jag info om mässan?

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I min värld är det ofta redan för sent, det är fullt av brända skepp och raserade broar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mazz
Oh gud vad jag har längtat till denna mässa *ser belåten ut*
Jag brukar köpa mina biljetter hos Jibby, ligger utanför Gävle. Du kan PMa mig för mer info.

Är det billigare och så fall hur mycket billigare?

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk

Vi publicerade nyligen en artikel om mässan ifall nu är intresserade av vad som finns där eller missade den helt!

http://forum.directconnect.se/showthread.php?t=7794

Visa signatur

DirectConnect.se - Share the future!

Permalänk
Medlem

Tyckte det inte var så mycket för den dödliga.
Bara hypat med plasma teve apparater.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.