Vad är det pinsamaste du gjort i ett spel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pikopiko
d va no nä ja skyule skiva in pasowrd i wow när ja hade köps det... så ja ba skerv in fel lösenorrd! aaah!! piiinsaaaams huihihihihihihihih *smil*

jättekul din stavning också....

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

Tog med mig alla hostages ner i tunneln på cs_militia i cs en gång back in the days när vi precis hade fått adsl och jag började spela på internet. Rätt bra jobbat då de inte klättrar på stegar och såledens inte går att få upp igen.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Hedersmedlem

I Street Fighter på SNES var jag kung och alla jag mötte fick storstryk tills jag mötte min brors flickvän som aldrig spelat det förut...ack ack ack.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av furste_filip
Najk är inte det skrivit av Mental?

Nope, i så fall har vi lyckats göra samma sak.
Och om det hade varit mental som skrivit det hade jag inte skrivit det, och hade jag ändå skrivit det hade jag angett det som mental skrivit som källa..
Idag börjar jullovet, god jul på er alla

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
I Street Fighter på SNES var jag kung och alla jag mötte fick storstryk tills jag mötte min brors flickvän som aldrig spelat det förut...ack ack ack.

Känner igen det där. Så jävla kiligt när man övat ihjäl sig på ett fightning lir för att kunna göra heta combos och sånt, och sen kommer nån jävla noob och frenetiskt trycker sönder varenda knapp på kontrollen, och utan att ha en aning om hur, så lyckas nooben spöa skiten ur en.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

Jag hade inte spelat cs på länge o drog en pcw med nåra polare, då är alla i mitt lag döda och en lever i motståndarna..Jag är T, jag är på bombplatsen, bomben ligger framför mina ögon..Jag sitter och vaktar bomben, i tron om att yes nu räddar jag mitt lag, ja ända tills tiden är slut, då inser jag vilket jävla misstag jag gjort Hahah fyfan vad jag fick skäll sen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danne89
Jag hade inte spelat cs på länge o drog en pcw med nåra polare, då är alla i mitt lag döda och en lever i motståndarna..Jag är T, jag är på bombplatsen, bomben ligger framför mina ögon..Jag sitter och vaktar bomben, i tron om att yes nu räddar jag mitt lag, ja ända tills tiden är slut, då inser jag vilket jävla misstag jag gjort Hahah fyfan vad jag fick skäll sen

Um... ventrilo?

Permalänk
Medlem

Vad gjorde han för fel ens?

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Antar att han var CT, men trodde han var T.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

Hm typ när jag spelade Duke Nukem(heter det så?) förr i tiden så helt plötsligt så flyger det upp en gubbe på vägen, så jag började skjuta för fullt. Men till slut så undrade jag varför han inte dog, det var en spegelbild:D

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nero
Kan berätta om min första (och sista) spelomgång i The Elder Scrolls III: Morrowind. Jag skapade någon snubbe, pratade med några personer i staden sprang ut för att utforska. Efter en stund mötte jag en liten mask. Försökte döda den, men skitvapnet jag hade var inge bra. Jag sprang iväg, men maskjäveln följde efter mig (hoppandes) skitlänge. Tillslut försökte jag döda den igen, blev själv mos..

Efter det körde jag det aldrig mer (kanske därför att min dator inte hängde med riktigt heller).

Upplevde ungefär samma sak, dog i och för sig inte men hade en väldans fight mot en råtta. Jag kommer inte ihåg om jag lyckades ta kål på honom till slut, jag höll i alla fall på ett bra tag minns jag.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
Upplevde ungefär samma sak, dog i och för sig inte men hade en väldans fight mot en råtta. Jag kommer inte ihåg om jag lyckades ta kål på honom till slut, jag höll i alla fall på ett bra tag minns jag.

samma här, gjorde en quest. sprang utanför stadan man startar i, möter en råtta som jag knappt kan skada. den dödar mig, jag avinstallerar spelet och har aldrig spelat det sedan dess

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Skrev att jag var T, fast jag plantade inte bomben utan jag vaktade den ist..jaja skitsamma

Permalänk

Det måste ha varit en gång i Desert Combat när jag flög runt i ringar ovanför en flagga med en transport helikopter som laget kunde spawna i och sedan hoppa ifrån. Det jag inte fattade förrän jag fick en massa irriterade kommentarer var att jag lutade åt fel håll med helikoptern. Så alla som hoppade ut blev strimmlade av propellern:D Eller hur det nu var. Jag undrar vad mina minuspoäng skulle legat på om det hade varit BF2:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte56
Hm typ när jag spelade Duke Nukem(heter det så?) förr i tiden så helt plötsligt så flyger det upp en gubbe på vägen, så jag började skjuta för fullt. Men till slut så undrade jag varför han inte dog, det var en spegelbild:D

Jo, det känner man ju igen

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Skjöt mig själv till döds i MGS3. Hade nästan inget liv kvar och hade revolvern. Med den studsar kulor mot väggar. Av ren reflex tryckte jag på Fyrkant och kulan studsade tillbaka på mig.

Sen gamla vanliga MGS misstag.. Hängt över kanten och tryckt på fel knapp på vägen upp.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | EVGA G2 Supernova 850 W | MSI Z87-G45 GAMING ATX | Intel Core i5 4670K @ 4.0 GHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | 2 x MSI GeForce GTX 760 2GB TF | Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB @ 1600 MHz | Intel X25-M SSD 160GB | Samsung 850 EVO 250 250 GB | WD Caviar® Black 1TB 32MB Cache 7200RPM | Seagate Expansion Desktop Drive 3TB | SteelSeries Siberia V2 White | Microsoft Sidewinder X4 | Logitech MX518

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix
Jo, det känner man ju igen

hehe jo..:D

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk

Pinsamt är det när man spelar jävligt dåligt med clanen tycker jag, som när jag spelade med i TWL ett par gånger jag var sämre än sämst det var riktigt pinsamt (dock tror jag inte de andra märkte något då de sög de og)

Visa signatur

Antec P280, Corsair 520W, Gigabyte HD5850, Gigabyte P55UD4, CPU I5 + Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair DDR3 1600 2x2, WD500G Black, Samsung SSD 128
IRTracker4, Hotas Cougar, Rudder pedals(home made) mm

Permalänk
Entusiast

Någon som lirat D2 ett tag kanske känner igen folk som försöker lura på sig era konton genom att säga att dom kommer från blizzard och har nått namn som blizzard@east eller nå sånt och om ni inte skickar lösenordet till dom så kommer ens gubbar försvinna i nästa patch.

Jag gick på det första gången :/ innan LoD var ute å jag hade massa bra grejor på min lvl 32 necromancer :/

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

1
X-Com var nyt jag hade en rät ruten data så latiderna var rät låga och jag gav mig fan på att jag skule inte förlora en endaste gube men så hade jag savea prise inna en gube blev träfad och försökte lösa det genom att lada om och om tills han fik så lite skad som gik och när jag lykades och få till det efter 10 timar
så belve jag så gald att jag skuta runt i rumaet och råka puta till tv som jag hade masa modler och 40k figure som flög i golvet och gik sönder
så jag *sukade* och tänke ja ha nu får jag lada om och sate mig och lada om på spelet för att inte modelran skule ramla ner sen in såg att jag trode jag kunde lada om för att räda min modler fårn att ramla ner efter 10 timars
gärntävtad av att tro att allt går och lösa gemon och lada om i spelet

2
Tom Ryder 2 spelade det och skule visa en vän hur tuft det såg ut när man dök ner för ett stup presis i slute av spelet och mis lyades med hopet och trykte på save i stälet för och lada presis inna Lara slog i marken

Visa signatur

svar på vaför jag stvar fel är för att jag är dyslektiker

Permalänk
Medlem

Ok, det här var inte jag med det är rätt kul ändå

Efter att vi hade wipe'at mot Ragnaros (WoW) och skulle ressa råkade en paladin gå för nära och aggroa Rag, så alla kommer i combat, ingen SS/DI, wipe igen, respawns får lov att sluta. Det roliga är att han skyller på att han inte såg Ragnaros

(hittade ingen bättre bild, men som ni ser är han rätt stor), den lilla saken till höger är en spelare)
http://www.atihsamaymr.net/random/WoW/ragnaros.jpg

Visa signatur

Vinnare av Swec's pepparkakshustävling julen 2004, julen 2005 samt julen 2006

Permalänk
Medlem

i wsg när man ska ta flaggan som är vaktad av typ 3 alliance så tar man den blinkar mot tunneln kör iceblock för att bli av me diverse slow/stun effekter man fått på sig av de som vaktade flaggan, snabbt ur iceblock tror att man tar upp flagga igen får speedboots i tunneln och kutar så snabbt du kan tillbaka till din bas(lagom glad att soloa en flag hela vägen) för att märka att man glömde ta upp flaggan efter iceblocket och att man har sprungit som en galning mot basen helt utan anledning^^

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk

minns en gång när jag lirade soldier of fortune (ettan då) och det va typ första banan nere i tunnelbanan så efter mycket skjutande och pangande så kommer jag till en korridår med en öppning i sidan och jag såg glimten av några terrorister eller vad dom nu va sittandes. snabbtänkt och välplanerat springer jag fram med hagelbössan i högsta hugg och råkar skjuta mitt imellan dom två terroristerna och där stod tydligen min polare som va på väg att snacka med mig... tror inte att jag någonsin spelat SoF efter det

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

lyckades köra över mig själv i BF2

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
minns en gång när jag lirade soldier of fortune (ettan då) och det va typ första banan nere i tunnelbanan så efter mycket skjutande och pangande så kommer jag till en korridår med en öppning i sidan och jag såg glimten av några terrorister eller vad dom nu va sittandes. snabbtänkt och välplanerat springer jag fram med hagelbössan i högsta hugg och råkar skjuta mitt imellan dom två terroristerna och där stod tydligen min polare som va på väg att snacka med mig... tror inte att jag någonsin spelat SoF efter det

Vaför är det pinsamt?

Jag tror, om du köpte spelet, att du har spelat SOF efter det.
Jag råkade också skjuta honom, men inte tyckte jag att det var pinsamt.

Jag vart mer förbannad för att jag fick spela om den banan.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

en gammal polare spelade Resident Evil till PSX och hade då inget minneskort. Han kom så långt att han varit ute i det andra huset och plockat den stora plantan. Sedan kommer han in i härrgården igen och på övervåningen där han mötte några såna gröna farliga typer.....splat och huvudet var av på ett litet nafs

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

hoho:)

Permalänk
Medlem

När jag köpte cod 2 så kollade jag inte inställnignarna för ljudet, och så gick jag in på en tysk server, och satt o pratade lite med mig själv o "råkade" säga "varing varning den lilla krokodilen kommer" på tyska. Jag visste inte att micken var på som standard i cod2, ni kan ju föreställa er hur mycket tyskarna satt och asgarvade hehe, jag stack ganska fort därifrån hehe

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk
Medlem

Blev övertalad om att testa CS, hände faktiskjt bara nån dag sen. fyy aldrig mer det spelet!

Permalänk

joo man dör av skratt rainy

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall