Köpte Steelsound av datorbutiken,de vägrar svara nu när jag mailar om det!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2005

Köpte Steelsound av datorbutiken,de vägrar svara nu när jag mailar om det!

Hejhej,köpte ett Steelsound 5h Headset av datorbutiken i sommras,nu ar ena örongrejset börjat glappa,har mailat de flertal gånger men de vägrar svara,vet ej om de bara skiter i mig eller har för dålig support,vad kan jag göra tror ni?
ska jag maila/ringa direkt tillverkarna eller datorbutiken?
blir så j*vla lack på dem nu..
/Marcus

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Härnösand
Registrerad
Jan 2005

prova ringa till datorbutiken istället.

Vad jag kan läsa i ditt inlägg har du bara mailat till dem, inte ringt.
Prova ringa istället och se hur det går.

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2005

men då kommer de be om kundnummer och det mailet råkade jag ta bort,har mailat dem ännu en gång men nu om att få tillbaka kundnret

Trädvy Permalänk
Korsordsguru
Plats
Göteborg/Uppsala
Registrerad
Apr 2002

Kundnummret lär ju stå om du loggar in på deras sida. Annars står nog kundnummret och ordernummret på plocklistan/fakturan, du vet den där lappen som man INTE ska slänga som följer med paketet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Kundnummret lär ju stå om du loggar in på deras sida. Annars står nog kundnummret och ordernummret på plocklistan/fakturan, du vet den där lappen som man INTE ska slänga som följer med paketet.

tack,hittade den lappen i en litet hörn