är www.importconsult.com säker?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2005

är www.importconsult.com säker?

Hej.. Vi har ett "UF-Företag" och ska beställa hem saker från

http://www.importconsult.com!

Är det någon som har lite erfarenhet om denna sidan? känns lite dumt att betala 200 kr om man bara får skit/inget

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Testpilot
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2004

Känner igen det här upplägget. Du betalar pengar för att få tillgång till en 'databas' över 1000 handlare och sen måste du mail dem för att köpa grejerna direkt därifrån. Låter inte helt seriös IMHO.

/B

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwedBear
Känner igen det här upplägget. Du betalar pengar för att få tillgång till en 'databas' över 1000 handlare och sen måste du mail dem för att köpa grejerna direkt därifrån. Låter inte helt seriös IMHO.

/B

Okej.. Är det någon som har provat detta innan? skulle vara bra om jag fick svar från någon
med erfarenhet!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Storstad
Registrerad
Jun 2003

Handla och bli blåsta. Känns som att 99% av folket som blir blåsta förtjänar det.

"Ericsson K750i 1995:-" - FETT billigt jag betalar i förskott

2v senare ny tråd på Swec

"buhu jag är blåst har inte fått något paket"

*suck*

Lenovo P1

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2004

Som SwedBear säger, du lär knappast kunna köpa någonting från importconsult.com.

Det du gör är att du betalar för en lista över var du kan hitta produkter till bästa pris (åtminstone som jag uppfattar det). Då kan man ju lika gärna använda sig av Pricerunner eller liknande, som dessutom är gratis.

/Seriously

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
www.mobilabredband.se
Registrerad
Okt 2001

Sjyst, 42" plasma för 4000:-

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2001

importconsult.com

Hej!

Jag rekommenderar att ni inte lägger pengarna på att försöka låsa upp fantasidistrbutörer. Har själv egen firma och jobbar med att importera bärbara billigt. De här företagen som ger orimliga priser och ger dig tillgång till register är en ren bluff. Några företagsuppgifter som är korrekta finns oftast inte heller.

När priserna är för bra är något fel, så tänk noga innan ni betalar för något. Annars lycka till med ert UF-företag.