Bästa priserna i Europa

Permalänk
Avstängd

Bästa priserna i Europa

Tja undrar om nån kan rekommendera den bästa inetbutiken med bästa priserna i Europa och så det blir billigare än att beställa ifrån sverige.

Tack

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk
Gäst

Kanske fel forumsdel att fråga om.
Tråden hör hemma under > Konsumenträtt, butiker, utlandsköp med mera

Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad*

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk

Inga svar på frågan jag är oxå nyfiken.

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Hero / Intel Core i7 6700K Skylake / Noctua NH-D15 / Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 Black 3000MHz / Samsung 850-Series EVO 500GB / Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB / 2*Western Digital Caviar Green WD15EARS 64MB 1.5TB / EVGA GeForce RTX 3060 Ti 8GB FTW3 ULTRA / Cooler Master ATCS 840 / Corsair CMPSU-850HX / LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Om en firma/butik skulle vara billigast på allting så skulle de vara tvugna att ligga under inköpspris på varje vara vilket jag tvivlar på då företaget skulle gå i konkurs innan någon han säga "företagsekonomi".

Permalänk
Medlem

Antar ni menar datorprodukter och dessa är oftast inte så mycket billigare inom EU, och den lilla skillnaden som finns äts oftast upp av dyrare fraktkostnader.

Faktum är att datorkomponenter inte är så dyra i Sverige ändå.

Permalänk
Medlem

Re: Bästa priserna i Europa

Citat:

Ursprungligen inskrivet av doodeley
Tja undrar om nån kan rekommendera den bästa inetbutiken med bästa priserna i Europa och så det blir billigare än att beställa ifrån sverige.

Tack

bästa inetbutik?

testat www.inet.se ?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Bästa priserna i Europa

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru
bästa inetbutik?

testat www.inet.se ?

Efter en blöt helkväll på krogen skulle man
nog tycka det var roligt.