butik i England som endast skickar till england?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Maj 2005

butik i England som endast skickar till england?

hur löser man detta?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vallentuna
Registrerad
Jul 2005

Har du beställt något? Vad är "problemet"? Du förstår nog

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Maj 2005

jag har inte bestält, men det är från ett företag där man måste ordna transporten själv från butiken.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

dyrt, men be DHL, FedEX, UPS att hämta?

Dator: 6700K@4800MHz - Sabertooth Z170 - 32GB Crucial - 2x120GB SSD @ RAID0 + 4TB - GTX 970 - Allt vattenkylt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bollnäs
Registrerad
Maj 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokia6230
jag har inte bestält, men det är från ett företag där man måste ordna transporten själv från butiken.

När butiken är klar med allt så går du till tnt.com och beställer hämtning på deras adress.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Malta
Registrerad
Feb 2004

Lånar tråden lite:

Jag skulle behöva frakta ett ganska stort paket(10 Pokerbord och 10 lådor Chip) från Falkenberg till Karlstad, tänkte hyra en liten lastbil och åka ner dig men det kanske skulle vara mer lönsamt att anlita någon av dom där företagen, någon som vet vad som skulle kunna kosta och vilken av dessa som är billigast att anlita för sånna leveranser innom sverige samt om det finns något annat företag som skulle passa bättre.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Bree
Registrerad
Feb 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alleand
Lånar tråden lite:

Jag skulle behöva frakta ett ganska stort paket(10 Pokerbord och 10 lådor Chip) från Falkenberg till Karlstad, tänkte hyra en liten lastbil och åka ner dig men det kanske skulle vara mer lönsamt att anlita någon av dom där företagen, någon som vet vad som skulle kunna kosta och vilken av dessa som är billigast att anlita för sånna leveranser innom sverige samt om det finns något annat företag som skulle passa bättre.

Går icke, håll dig till topic!

STATIONÄR: CPU: 4790k @ 4.7 Ghz - GPU: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Minne: 16 GB Corsair Dominator - SSD: Samsung 850 Pro 500 GB - Skärm: Asus ROG SWIFT PG348Q Gsync 3440x1440
BÄRBAR: MacBook Air (2017)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Om du beställer nåt och företaget skickar till dig så är det dem som får ordna upp om paketet försvinner på vägen.

I detta fallet där du själv ordnar frakten får du lösa eventuella problem med fraktbolaget.

Bara så du tänker på det om det är dyrare prylar du beställer.
Typ spårbar försändelse och försäkring.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |