internetbokhandeln, en fejk?

Permalänk
Medlem

internetbokhandeln, en fejk?

Hejsan,
Stöde just på http://www.internetbokhandeln.se/ för jag behöver några böker om div. saker som normalt kostar ~500 kr och internetbokhandeln tar bara ~130 ink frak för den! o.O
Kan det värkligen stäma eller är förtaget en stor bluff?

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

Har handlat många gånger hos internetbokhandeln och den är inte fejk, bara billig

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

beställde från dem senast för 3-4 år sedan eller så, och då var de iaf ingen bluff. däremot tog de oskäligt lång tid på sig att leverera. uppemot en fyra veckor fick jag nog vänta på böcker som skulle ta 3-5 arbetsdagar, och så vidare. om de blivit bättre, eller om de börjat blåsa sina kunder istället vet jag dock inte.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk

lord_tito har de snabba leveranser?

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lasse_legosoldat
lord_tito har de snabba leveranser?

Undrar jag med. 3-4 veckor vill jag inte vänta. >.<

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

Om de finns i lager så ja, tar la 4-5 arbetsdagar.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Jämför gärna med www.adlibris.se, har oxå bra priser!

Permalänk
Medlem

www.exlibris.se finns också, eller ja, det finns ju massor av bokhandlar.

Jag har handlat av ganska många och enligt mig så är adlibris och exlibris de bästa när det kommer till kundtjänst.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk

Jag har beställt en O'Reilly bok, kom på en vecka, 200:- billigare än akademibokhandeln.

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Medlem

www.bokfynd.nu bra sida ifall man vill hitta billigaste priset på böcker. Sen ja internetbokhandeln.se fungerar hur bra som helst, iaf de gånger jag beställt därifrån

Visa signatur

Amd 64 3700+ (SD), 2Gb PC3200, Epox EP-9NPA+ Ultra, Gainward 7800GT, Seasonic S12-500W, Samsung 940Fn + HP 8510p

Permalänk
Medlem

PriceRunner har också en jämförelsesida för böcker.

I övrigt så finns det fel som smyger sig in ibland (som hos alla affärer). En gång beställde jag en tokbillig bok hos akademibokhandeln, men det visade sig att dom hade angivit priset i dollar, utan att skriva ut det. Sånt som händer och det är därför affärer ofta reserverar sig för tryckfel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hoff
www.bokfynd.nu bra sida ifall man vill hitta billigaste priset på böcker. Sen ja internetbokhandeln.se fungerar hur bra som helst, iaf de gånger jag beställt därifrån

Bokfynd.nu är ju totalt meningslös eftersom de inte har med adlibris.se i sina jämförelser. Och de är ofta billigast.

Visa signatur

War is Peace.
Freedom is Slavery.