Minnen till DFI LANPARTY UT nF4 ULTRA-D??

Permalänk
Medlem

Minnen till DFI LANPARTY UT nF4 ULTRA-D??

Min bror skall köpa en ny burk och jag rekomendera han ett dfi moderkort. Men jag är lite osäker på vilka minne han skall ha. Själv kör jag med TwinMos BH-5 minnen men jag hittar inga BH-5 minne på komplett där han skall beställa din dator ifrån. Jag har för mig att när jag köpte minna minne från komplett så stod det bh-5 i beskrivningen och det gör det inte längre. Har inte BH-5 minnen slutats tillverkas?? Har för mig att jag har läst det någonstans.

Kortfattat vilket minne till ett DFI LANPARTY UT nF4 ULTRA-D i 1000kr prisklassen och det är 1024MB (2x512MB) det är frågan om.

Ps.Klockning är han inte så nog med så minnena behöver inte vara speciellt överklockningsbara.

Permalänk
Medlem

A-Data 2x512 pc 3200,
Fungerar klockrent för mig.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989

Permalänk
Medlem

Ahh men problemet är att dom inte finns på komplett. Det är lixom det som är mitt största problem.
Tack för tipset iallfall!

Edit: Det går fint om minnena finna på datorbutiken också.

Edit2: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=2X512DDRO400... dessa kanske??

Permalänk
Permalänk
Medlem

Dom där OCZ hade jag köpt om dom inte hade kostat mera när jag köpte mitt..
Jag hade nog tagit dom idag ja.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen killar!