Sammanfattning av iPod Killers

Permalänk
Melding Plague

Sammanfattning av iPod Killers

<font style="font-size: 10pt"><b>Sammanfattning av iPod Killers</b></font> <small class="small">söndag 13 november av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Bjorn</a></small><br>
Det är ingen hemlighet att tillverkare som går ut för att "krossa motståndaren" istället för att "skapa en väldigt bra produkt" alltid misslyckas. Detta är speciellt tydligt med alla tillverkare av MP3-spelare som försökt skapa iPod Killers istället för MP3-spelare som helt enkelt är väldigt bra, oavsett vad andra tycker om Apples produkter. <a href="http://www.mp3newswire.net/stories/5002/xmas2005.html" target="_blank">MP3 News Wire</a> har skrivit en artikel om nya MP3-spelare varav flera är skapta just för att konkurrera med iPod. Artikeln är tänkt att hjälpa personer som vill ha en MP3-spelare till jul. Exempel på MP3-spelare artikeln nämner är iRiver U10, Adamond XK1 och Philips GoGear. Om dessa kommer att ersätta iPod återstår att se.
<br />
<br />Läs artikeln hos <a href="http://www.mp3newswire.net/stories/5002/xmas2005.html" target="_blank">MP3 News Wire</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

tycker verkligen dom borde satsa på att komma på något eget än att försöka kopiera en annanas produkt o lägga till saker..

ett företag som verkligen borde göra det är ju Aopen eller kanske det var Asus pcmini eller vad den heter, klart en jävligt ful drag av företaget att göra en macmini kopia

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lady
tycker verkligen dom borde satsa på att komma på något eget än att försöka kopiera en annanas produkt o lägga till saker..

ett företag som verkligen borde göra det är ju Aopen eller kanske det var Asus pcmini eller vad den heter, klart en jävligt ful drag av företaget att göra en macmini kopia

Det var AOpen och varför är det fult? Det är ju en helt annan marknad som AOpen siktar in sig på, dvs. PC marknaden. Jag gillar det.

The Sony Walkman NW-A1000 tycker jag verkar mest intressanta av de där, för sony har börjat göra riktigt mkt tillbehör till sina spelare. Och det är det som jag tycker är IPODs styrka, finns massor av tillbehör.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Avstängd

iPod är bara en fjortis pryl, 80% av dom jag ser ha en iPod är åtminstånde fjortis eller har problem med svenska språket och måste lägga till "ba" efter varje mening, och jag menar inte nysvenskar..

Så kvarvarande 20% är helt normala men blivit tyvärr fallit offer för mode.. Och mode är ju för dom som inte kan tänka för sig själva (alla har en sådan, jag måste bara ha en sådan också)

Yep, jag är en hillbilly utan iPod ;).. Dock PDA med Mp3 och 512MB räcker långt.. (mest skit musik ändå)

Dom som skäftar emot är utan tvivel någon av dom två alternativen

EDIT: vad fint jag skriver... "blivit tyvärr fallit offer" hallo

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
iPod är bara en fjortis pryl, 80% av dom jag ser ha en iPod är åtminstånde fjortis eller har problem med svenska språket och måste lägga till "ba" efter varje mening, och jag menar inte nysvenskar..

Så kvarvarande 20% är helt normala men blivit tyvärr fallit offer för mode.. Och mode är ju för dom som inte kan tänka för sig själva (alla har en sådan, jag måste bara ha en sådan också)

Yep, jag är en hillbilly utan iPod ;).. Dock PDA med Mp3 och 512MB räcker långt.. (mest skit musik ändå)

Och se till att inte köpa en iPod för då kommer du också ingå bland de 80 procenten som du tydligen inte har särskillt höga tankar om.

Ta och syna:
..."är helt normala men blivit tyvärr fallit offer för mode"...
samt
"mest skit musik ändå"

Visa signatur

Är det verkligen det här du borde läsa just nu?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paul Strömqvist
Och se till att inte köpa en iPod för då kommer du också ingå bland de 80 procenten som du tydligen inte har särskillt höga tankar om.

Ta och syna:
..."är helt normala men blivit tyvärr fallit offer för mode"...
samt
"mest skit musik ändå"

Ja och?

läs lite så kanske förstår du... men bara kanske

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Inget kan konkurera med iPodarna

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
iPod är bara en fjortis pryl, 80% av dom jag ser ha en iPod är åtminstånde fjortis eller har problem med svenska språket och måste lägga till "ba" efter varje mening, och jag menar inte nysvenskar..

Så kvarvarande 20% är helt normala men blivit tyvärr fallit offer för mode.. Och mode är ju för dom som inte kan tänka för sig själva (alla har en sådan, jag måste bara ha en sådan också)

Yep, jag är en hillbilly utan iPod ;).. Dock PDA med Mp3 och 512MB räcker långt.. (mest skit musik ändå)

EDIT: vad fint jag skriver... "blivit tyvärr fallit offer" hallo

Låter mer som det alltid handlar om.... de som klagar är bara avundsjuka av någon anledning....
Antingen är du gammal och vill vara fjortis eller så har du några andra problem

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
iPod är bara en fjortis pryl, 80% av dom jag ser ha en iPod är åtminstånde fjortis eller har problem med svenska språket och måste lägga till "ba" efter varje mening, och jag menar inte nysvenskar..

Så kvarvarande 20% är helt normala men blivit tyvärr fallit offer för mode.. Och mode är ju för dom som inte kan tänka för sig själva (alla har en sådan, jag måste bara ha en sådan också)

Yep, jag är en hillbilly utan iPod ;).. Dock PDA med Mp3 och 512MB räcker långt.. (mest skit musik ändå)

EDIT: vad fint jag skriver... "blivit tyvärr fallit offer" hallo

Haha! "Problem med svenska språket" var det ja. Du kanske borde kolla genom ditt eget språk innan du kastar ur dig något sådant

Visa signatur

_________________________________
AMD64 3500+ 2.2@ 2.6 Ghz, 2048 mb ram TwinMOS PC3200, Gainward 6800GT Golden Sample @ 420 - 1200

Permalänk

Äger själv både ipod nano och en powerbook och är garanterat inte någon av de personer du nämner. Dock gillar jag att apple löser saker på ett bra sätt, älskar hur smidigt allt går när båda delarna är från apple.

Visst blir det lite krångel när jag skall docka den på mina x86 *nix burkar. Dock känns dessa burkar lite föråldrade jämnfört med hur smidiga och problemfria apples lösningar är.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aspartam
Haha! "Problem med svenska språket" var det ja. Du kanske borde kolla genom ditt eget språk innan du kastar ur dig något sådant

Jag har faktiskt problem med att skriva, men det kanske du inte fattar. (men med tanke på att ditt nick är en söttningsmedel så kanske du har låg blodsocker, hjärnan behöver kolhydrater)

Dock så fattar jag inte varför snorungarna ska våldta svenska SPRÅKET (skrift är helt annat som Mr.smartass inte förstår)

Läsa kan jag och förstå är inga problem, men vet inte om andra kan det.. läs på, läs på och kanske förstå

Konstigt så klarade jag av körkortsteorin med 59 av 65 genom att bara läsa genom boken en gång

EDIT: tillbaka till ONTOPIC, glin vill nog offtopic

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Jag ser då inga likheter mellan spelarna på sidan och iPod. Tycker de verkar vara bra och innovativa MP3 spelare. Allt ska tydligen kretsa kring iPod nuförtiden...

Permalänk
Medlem

iPod-serierna är ett fenomen imo...
Rent objektivt är de inte så speciella. Stora diskar med ett snyggt yttre och höga priser, men ändå är de populära som attan. Rätt mysko... Den enda ipoden som egentligen är värd pengarna är ju egentligen shuffle. En bra spelare för runt tusenlappen. Jag personligen har aldrig förstått hur man kan tycka att 3-4-5k för en mp3spelare kan rättfärdigas men det är ju jag det. Jag köpte min Thompson lyra samtidigt som polarn köpte sin ipod mini... min är fortfarande hel och fin, och funkar utmärkt. Det kan man tvärr inte säga om hans ipod, som dessutom kostade 4x så mycket

Dock går det förstå att andra tillverkare vill plocka ner apple från tronen, dock är det ju inte troligt att någon lyckas så länge de sysslar med taktiker som hör hemma i sandlådan...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
iPod är bara en fjortis pryl, 80% av dom jag ser ha en iPod är åtminstånde fjortis eller har problem med svenska språket och måste lägga till "ba" efter varje mening, och jag menar inte nysvenskar..

Så kvarvarande 20% är helt normala men blivit tyvärr fallit offer för mode.. Och mode är ju för dom som inte kan tänka för sig själva (alla har en sådan, jag måste bara ha en sådan också)

Yep, jag är en hillbilly utan iPod ;).. Dock PDA med Mp3 och 512MB räcker långt.. (mest skit musik ändå)

Dom som skäftar emot är utan tvivel någon av dom två alternativen

Dagens inlägg, töntigaste jag läst på länge. Och då inkluderar jag även svaret:

Citat:

Jag har faktiskt problem med att skriva, men det kanske du inte fattar. (men med tanke på att ditt nick är en söttningsmedel så kanske du har låg blodsocker, hjärnan behöver kolhydrater)

Jävlar, fyndigt det där med blodsockret

Inte för att krossa din generaliserade världsbild men jag kan inte passa in mig själv i någon av grupperna... Köpte minin för att det är otroligt användarvänlig samt att utbudet att tillbehör är oändligt... Nej, kryp tillbaka under din sten där världen ser ut som du vill...
Och nej, inte alls säkert att jag skulle rekommendera folk att köpa en iPod idag. Men inlägg som dina, suck...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Jag har faktiskt problem med att skriva, men det kanske du inte fattar. (men med tanke på att ditt nick är en söttningsmedel så kanske du har låg blodsocker, hjärnan behöver kolhydrater)

Dock så fattar jag inte varför snorungarna ska våldta svenska SPRÅKET (skrift är helt annat som Mr.smartass inte förstår)

Läsa kan jag och förstå är inga problem, men vet inte om andra kan det.. läs på, läs på och kanske förstå

Konstigt så klarade jag av körkortsteorin med 59 av 65 genom att bara läsa genom boken en gång

EDIT: tillbaka till ONTOPIC, glin vill nog offtopic

En alltför kraftigt sviktande blodsockerkurva kan ge allvarliga men som diabetes och damp. Själv äter jag aldrig sötningsmedel, men det är kanske något du borde prova.

"Ensidig kost sätter sina spår"

PS.
Kalla mig dåre, men sist jag frågade min svensklärarinna påstod hon att skriften ingick i det svenska språket, men jag heter ju trots allt Mr.Smartass....

Visa signatur

_________________________________
AMD64 3500+ 2.2@ 2.6 Ghz, 2048 mb ram TwinMOS PC3200, Gainward 6800GT Golden Sample @ 420 - 1200

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aspartam
En alltför kraftigt sviktande blodsockerkurva kan ge allvarliga men som diabetes och damp. Själv äter jag aldrig sötningsmedel, men det är kanske något du borde prova.

"Ensidig kost sätter sina spår"

PS.
Kalla mig dåre, men sist jag frågade min svensklärarinna påstod hon att skriften ingick i det svenska språket, men jag heter ju trots allt Mr.Smartass....

Ser att du är kunnig angående damp(not), tyvärr har detta inget med blodsocker att göra.

Sen får man utbrott vid för lågblodsocker(under 4.. tröghet, inbildar sig veta allt bla bla), och trötthet vid för hög (över 10-12) och inbildar sig inget, knappt klarar av att tänka.

Sen får inte icke diabetiker för högblodsocker, men lågt är vanligt (alkohol, missat måltid kanske stress)

Min blodsocker låg på 6.3.. socker? nej tack, vill inte stödja giftodlarna (sockerbolagen)

Så du tror stark på att dom med grövre problem med skrift pratar sämre med? det är ju fan att kalla Einstein för att vara idiot.. men du kanske missat att han hade dyslexi, som jag otroligt nog haft men tränat någorlunda bort..

Men var en zombie och följ strömmen.

Jag har absolut inget emot iPod ägare, men att den används att fjortisar och mode nissar kan jag inte styra över.

Man ska välja produkt efter egna val och behov, inte för att ens kompis har en sådan, råkar det vara en iPod... fine by me.

Antar att du tror på din britt-bryttande engelsklärare att brittiskt engelska är globalt? nja, finns annan som pratas av ~230.000.000 personer plus alla fattiga länder där tv:n är billigare utbildning än en lärare.

Men som jag skrev i tidigare inlägg = Tillbaka till ONTOPIC

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Jag har faktiskt problem med att skriva, men det kanske du inte fattar. (men med tanke på att ditt nick är en söttningsmedel så kanske du har låg blodsocker, hjärnan behöver kolhydrater)

Dock så fattar jag inte varför snorungarna ska våldta svenska SPRÅKET (skrift är helt annat som Mr.smartass inte förstår)

Läsa kan jag och förstå är inga problem, men vet inte om andra kan det.. läs på, läs på och kanske förstå

Konstigt så klarade jag av körkortsteorin med 59 av 65 genom att bara läsa genom boken en gång

EDIT: tillbaka till ONTOPIC, glin vill nog offtopic

hjärnan klarar sig utmärkt med endast glukos faktisk, du behöver läsa på.

och att slänga in "smartass" mitt i en mening är själva essensen av att våldta språket..

jag klarade teorin med ett fel utan att läsa på alls, vad har det för sammanhang med nått här?

OnT för glinen: NW-A3000 var nog den enda (iRivern möjligen, men den har på tok för lite minne) som är stilren och genomtänkt nog för att vara en iPoddödare.. =/

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
iPod är bara en fjortis pryl, 80% av dom jag ser ha en iPod är åtminstånde fjortis eller har problem med svenska språket och måste lägga till "ba" efter varje mening, och jag menar inte nysvenskar..

Så kvarvarande 20% är helt normala men blivit tyvärr fallit offer för mode.. Och mode är ju för dom som inte kan tänka för sig själva (alla har en sådan, jag måste bara ha en sådan också)

Yep, jag är en hillbilly utan iPod ;).. Dock PDA med Mp3 och 512MB räcker långt.. (mest skit musik ändå)

Dom som skäftar emot är utan tvivel någon av dom två alternativen

EDIT: vad fint jag skriver... "blivit tyvärr fallit offer" hallo

Ett skolexempel i "man ska inte kasta sten i glashus".

Visa signatur

Ingsoc rules.

Permalänk

iPod har inte nått sin status som modepryl bara sådär. I grunden ligger användarvänligheten och minimaliteten. De flesta människor skiter faktiskt totalt i fall deras mp3-spelare har optisk ut eller liknande, de vill ha en snygg funktionell apparat som ska spela deras musik. Och där är iPod utmärkt.

bombee3 Att generalisera in alla iPod-ägare som modefantaster eller fjortisar är ju klockrent. Tack för att du delade med oss av din sanning.

Frågan är om jag är fjortis eller modefantast...

Visa signatur

C2D Q6600 || Gigabyte P31-DS3L || Corsair 6400 1GB*2 || 8800GT || Audigy2

Permalänk
Medlem

Så länge iPod kommer kräva iTunes för att lägga in låtar så gillar inte jag den. Ett skräpprogram som lägger sig å kör services i bakgrunden och även installerar quicktime. Nu vet jag inte om det finns något alternativ till iTunes men om det nu finns något sådant program för att lägga över låtar med (från win-dator till iPod), så får ni gärna dela med er till nästa gång min kusin kommer och vill ha musik överförd.

Edit: Kommer iofs inte ihåg om jag var så less att man behövde det programmet så att jag bara klickade vidare i installationen (skulle ändå formatera dagen efter), så det kanske går att välja bort quicktime?

Visa signatur

Snälla, kan SweC sluta låtsas vara en Youtube-kanal och återgå till en riktig hårdvaru- sida/forum där man får ordentlig information i text.

Permalänk

Det finns alternativ till iTunes, så att säga att iPod kräver iTunes är helt fel.
Kan själv rekommendera http://www.ephpod.com/ , funkar mycket bra för överföring och tag-redigering.

Visa signatur

C2D Q6600 || Gigabyte P31-DS3L || Corsair 6400 1GB*2 || 8800GT || Audigy2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kotan
Så länge iPod kommer kräva iTunes för att lägga in låtar så gillar inte jag den. Ett skräpprogram som lägger sig å kör services i bakgrunden och även installerar quicktime. Nu vet jag inte om det finns något alternativ till iTunes men om det nu finns något sådant program för att lägga över låtar med (från win-dator till iPod), så får ni gärna dela med er till nästa gång min kusin kommer och vill ha musik överförd.

Om det är hans spelare varför inte lägga över dina låtar med vanliga "portabla hårddisk" funktionen, så får han (när han väl är hemma hos sig) tanka dem till sin hårddisk och sen läsa in dem tillbaks till Ipoden igen med Itunes?

Borde väl funka (antar jag - har inte Ipod) och då slipper du fippla med extra mjukvara alls. (så länge du sitter på XP/2K)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Om det är hans spelare varför inte lägga över dina låtar med vanliga "portabla hårddisk" funktionen, så får han (när han väl är hemma hos sig) tanka dem till sin hårddisk och sen läsa in dem tillbaks till Ipoden igen med Itunes?

Borde väl funka (antar jag - har inte Ipod) och då slipper du fippla med extra mjukvara alls. (så länge du sitter på XP/2K)

japp, det funkar fint. så får han behålla filnamnen med som en "bonus" änna.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
hjärnan klarar sig utmärkt med endast glukos faktisk, du behöver läsa på.

och att slänga in "smartass" mitt i en mening är själva essensen av att våldta språket..

jag klarade teorin med ett fel utan att läsa på alls, vad har det för sammanhang med nått här?

OnT för glinen: NW-A3000 var nog den enda (iRivern möjligen, men den har på tok för lite minne) som är stilren och genomtänkt nog för att vara en iPoddödare.. =/

Socker -> kolhydrater -> glykos..

Jodå, jag vet

Som diabetiker så bör man veta detta, vi hoppar över sockret då detta höjer blodsockret snabbt, långsamma kolhydrater som gäller som i sin tur blir till glukos. (läste dock på när jag hade lite väl högblodsocker, typ innan jag fick ordning med insulinet)

Sen sammanhanget med teorin är att vissa läser och läser men likförbannat så förstår dom inte, jag läste en gång och förstog allt.

Nej nu slutar jag att svara i denna tråd då det spårar ur, och folk säger emot sig själva

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Ser att du är kunnig angående damp(not), tyvärr har detta inget med blodsocker att göra.

Sen får man utbrott vid för lågblodsocker(under 4.. tröghet, inbildar sig veta allt bla bla), och trötthet vid för hög (över 10-12) och inbildar sig inget, knappt klarar av att tänka.

Sen får inte icke diabetiker för högblodsocker, men lågt är vanligt (alkohol, missat måltid kanske stress)

Min blodsocker låg på 6.3.. socker? nej tack, vill inte stödja giftodlarna (sockerbolagen)

Så du tror stark på att dom med grövre problem med skrift pratar sämre med? det är ju fan att kalla Einstein för att vara idiot.. men du kanske missat att han hade dyslexi, som jag otroligt nog haft men tränat någorlunda bort..

Men var en zombie och följ strömmen.

Jag har absolut inget emot iPod ägare, men att den används att fjortisar och mode nissar kan jag inte styra över.

Man ska välja produkt efter egna val och behov, inte för att ens kompis har en sådan, råkar det vara en iPod... fine by me.

Antar att du tror på din britt-bryttande engelsklärare att brittiskt engelska är globalt? nja, finns annan som pratas av ~230.000.000 personer plus alla fattiga länder där tv:n är billigare utbildning än en lärare.

Men som jag skrev i tidigare inlägg = Tillbaka till ONTOPIC

Att pumpa upp blodsockerkurvan till topp och sedan få den att gå i botten med insulin är en ren dödsönskan. Har man en allvarligt skiftande blodsockerkurva får man garanterat allvarliga skador på hjärnan. Damp, alzheimers och demens är men du kan få av detta.

Jag säger absolut inte att detta är varken den enda eller vanligaste orsaken till dessa sjukdommar, men det finns många fall som berott på just detta.

Delen om global brittisk engelska tänker jag ignorera helt, du verkar ha för lågt blodsocker just nu.

Visa signatur

_________________________________
AMD64 3500+ 2.2@ 2.6 Ghz, 2048 mb ram TwinMOS PC3200, Gainward 6800GT Golden Sample @ 420 - 1200

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aspartam
Att pumpa upp blodsockerkurvan till topp och sedan få den att gå i botten med insulin är en ren dödsönskan. Har man en allvarligt skiftande blodsockerkurva får man garanterat allvarliga skador på hjärnan. Damp, alzheimers och demens är men du kan få av detta.

Jag säger absolut inte att detta är varken den enda eller vanligaste orsaken till dessa sjukdommar, men det finns många fall som berott på just detta.

Delen om global brittisk engelska tänker jag ignorera helt, du verkar ha för lågt blodsocker just nu.

Som vanlig verkar du fatta noll, min blodsocker är stabilt.
Åtminstånde för en diabetiker 4-8, för en frisk är det 4-6..

Diabetesläkaren säger att mina värden är väldigt bra

Hjärnskador får man vid extremt lågt blodsocker, typ koma och liknande skit, vid högblodsocker så får hjärnan glykos fortfarande.. dock känns som man har sirap till blod

Men för fasen, jag började med att utnytja min yttryckandefrihet (stavning ett mysterium, trött) men sen fan ska det spåra ut totalt, mitt första inlägg var ONTOPIC.. vilket tråden inte är just nu.

Låt oss dumpa snacket här, finns sexchatt för kärleksgnabb

Dock så erkänner jag att jag är extremt trött just nu och ylar säkert i nattmössan, sömn är bra för hälsan... 2tim inatt är allt jag sov.

Fan är pepparkakorna, kanske blir snällare av dom.

Puss o godnatt (låter fjolligt)

EDIT 16 november: Måste be om ursäkt för mitt betende, har visst lite för hög blodtryck.. typ en bra bit över 160, och det HAR haft negativt effekt på mitt omdömme.
Medicin som gäller ett bra tag framöver

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.