problem vid försäljning på Blocket.se !!

Permalänk
Medlem

Vilket kvitto, han skickade det som brev.

Och även om han nu är ärlig i att han inte har fått minnet så ser jag ingen anledning att vika sig. Om han är snål så får han skylla sig själv.

Skulle det kännas jobbigt så kan du ju erbjuda att betala tillbaka halva summan eller nått, men jag tycker snarare du ska lyssna på råden här och behålla pengarna. Har du föreslagit PF så har du föreslagit PF! PUNKT!

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem

han verkar vara en stekare! han får ta smällen som alla säger" jag rekomenderar att du kör 90 på e4an", brassar han på i 200 och krockar så e det hans fel, konstig jämnförelse kanske men det stämmer ju!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Nu kanske jag tjatar men... gör som jag:

Låna en filmkamera, eller använd filmfunktion på digitalkamera.
Filma kuväret... forsätt filma medans du lägger kuväret på lådan.

Eftersom jag alltid är fruktansvärt sen ute så lyckas jag ofta t.o.m få med postgubben på bild!
Dock så väntar de flesta postgubbar utanför bild å frågar intresserat "Jaa..ha..? Vad gör du'rå?"

Vad du gjort i din ände är då glasklart när du filmat.

Sen kanske en å annan dåre skriver att han inte fått det han beställt men det är en annan historia.

Visa signatur

Det hemska med att bli klokare är att man tyvärr inser hur lite man egentligen vet!
Everything good in life is about nitrous compounds. I mean: liquid nitrogen-Fun with CPUs! Nitromethane-Gets 5000HP from 8 litre engine! Nitrous oxide-A laughing matter! Btw, 78% of the atosphere contains pure nitrogen!!! That's probably why you are smiling now!