Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2005

hjälp!!!!!!!!!

cmos problemet e löst men när jag kommer in i windows så startar windows om sig efter 30 sek, fattar inte något.

Amd 64 4000+ Sand diego@ 2.97Ghz | Corsair cmx 512-3200xl 2x512mb | Sapphire x1800xt OC PCI-E 512MB |Abit AN8 Fatal1ty |Hiper 580W | NEC 3540x2 | Thermaltake Big Tyfoon | Thermaltake Kandalf | 3Dmark05: 9772

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stan
Registrerad
Apr 2005

men snälla! kan inte folk lära sig att skriva en vettig topic? :<

*Rapporterad*

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Apr 2005

nu e ja snäll eftersom du har skrivit så ruttet topic, FORMATERA OM WINDOWS PARTIONEN!!!!

AMD Opteron 165 (CCBBE 0615 DPMW)1800 @ 2850 MHz (1,4v) | Asus A8N-SLi Deluxe |eVGA 8800 GT @ 700/1728/900 | 2x1gb G.skill 2GBZX | FSP Epsilon 700W | 760 GB Hårddiskar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bollmora
Registrerad
Jun 2005

Du anger det inte här, men i en av dina andra trådar nämns att systemet är överklockat. Klocka ner det tills det blir stabilt!

OffT: Limoen är en riktig lustigkurre, många "svårlösta" problem uppstår för honom. Kolla exempelvis i hans profil uppsjön av skapade trådar kring andra november för att ta ett exempel.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

[list="1"]Gör följande:
[*]Läs §3.1 i reglerna.
[*]Fundera ut en ny, bättre topic.
[*]Kontakta mig eller annan moderator och berätta om den samt be oss ändra till den och låsa upp tråden.[/list=]
*tråd låst*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.