Permalänk
Medlem

datorn hackar när jag tankar

det är så att datorn hackar något fruktansvärt när jag tankar överhuvudtaget. ljudet, muspekaren, ja allting hackar när jag tankar.
det går knappt att skriva nu till exempel.

såhär har det inte varit tidigare, och jag tankar inte i några enorma hastigheter, men jag har gjort det tidigare utan att det varit några problem.

så frågan är hur detta uppkommit såhär nu under dreamhack?

några idéer så dela gärna med er av dom.

Min hårdvara är: Msi k8n neo2, a64 3000+ @2,43ghz, r9800xt + en massa hdd.

jag satte förresten in en ny 320gigs WDC-disk (IDE), kan detta ha något med det hela att göra? jag satte in den just innan Dreamhack så det kan ju ha något med saken att göra? och innan har det fungerat perfekt.

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Hedersmedlem

Kollat så inte disken går i PIO-mode?

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Kollat så inte disken går i PIO-mode?

vad är det?

Edit: med DC verkar det funka fint att både ladda upp/ ladda ner... höll jag på att skriva precis som det nu började hacka som fan med DC också

fyfan va det hackar. har verkligen inte varit med om något liknande innan

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Tack så mycket Vicotnik! det var PIO-mode som spökade! om du är på DH så förtjänar du en blöt puss från mig!

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.