Permalänk
Medlem

Fråga ang dustin

satt i fredas kväll och skulle beställa ett moderkort, la in de i kunddvagnen oså, efter jag fick orderbekräftelse så, kom aj på att ja skulle beställa från en annan sida...

men då gick de inte att ta bort den? och de ska väl gå nrä ordern fortfarande är öppen?!

Visa signatur

Hem: MSI K8N Neo2 Platinum 54G ][ A64 3200+ @ 9x290 1:1 ][ 2x512MB Corsair 3200XL Samsung TCCD ][ OCZ MODSTREAM 520w ][ Asus 6800GT 430/400 ][

Jobb: P4 3.0Ghz ][ 512mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Kundservice 08-55344900

Telefontid 8-17 måndag - fredag

Ring i morgon bitti så får du nog ett svar då. Vi kan ju inte direkt svara, då vi inte vet hur Dustins affärssystem fungerar.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Jag kan läsa, så jag kan svara.

Ändring av order
Du har möjlighet att kostnadsfritt ändra din order fram till dess att paketet packas hos Dustin home AB. Ändring kan ske per telefon till kundservice på 08-553 449 00 eller per e-post: (kundservice@dustinhome.se). Efter att din order paketerats kan ändringar inte göras. OBS! Om du skall förskottsbetala din order kan inga ändringar göras efter att betalningen är genomförd!

Ett gott råd är att tänka efter noga innan du trycker på beställ så slipper du strula.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Jag kan läsa, så jag kan svara.

Ändring av order
Du har möjlighet att kostnadsfritt ändra din order fram till dess att paketet packas hos Dustin home AB. Ändring kan ske per telefon till kundservice på 08-553 449 00 eller per e-post: (kundservice@dustinhome.se). Efter att din order paketerats kan ändringar inte göras. OBS! Om du skall förskottsbetala din order kan inga ändringar göras efter att betalningen är genomförd!

Ett gott råd är att tänka efter noga innan du trycker på beställ så slipper du strula.

okey, anledning är ja ska beställa de på dustin home istället så ja slipper frakten (a)

Visa signatur

Hem: MSI K8N Neo2 Platinum 54G ][ A64 3200+ @ 9x290 1:1 ][ 2x512MB Corsair 3200XL Samsung TCCD ][ OCZ MODSTREAM 520w ][ Asus 6800GT 430/400 ][

Jobb: P4 3.0Ghz ][ 512mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExIzteNz
okey, anledning är ja ska beställa de på dustin home istället så ja slipper frakten (a)

Oki, precis som Genome tog jag för givet att du menade Dustin Home.
Eftersom det är "vanliga" dustin kontakta säljavd. 08-55344553 eller
maila till order@dustin.se

Permalänk
Medlem

devar just de, sidorna ser ju ganska lika ut, så ja beställde abra utan att tänka på att de var vanlgia dustin aj beställde på...

paketete från dustin home är redan på väg... dom är snabba

Visa signatur

Hem: MSI K8N Neo2 Platinum 54G ][ A64 3200+ @ 9x290 1:1 ][ 2x512MB Corsair 3200XL Samsung TCCD ][ OCZ MODSTREAM 520w ][ Asus 6800GT 430/400 ][

Jobb: P4 3.0Ghz ][ 512mb

Permalänk
Dustin

Hej,

Fick du hjälp att avboka Dustin AB-ordern? Om inte så PM:a mig ordernummer så tar jag bort den.

mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej,

Fick du hjälp att avboka Dustin AB-ordern? Om inte så PM:a mig ordernummer så tar jag bort den.

mvh
Mikael Carinci

jarå, 07:30 i måndags morse var den redan avbokad

Visa signatur

Hem: MSI K8N Neo2 Platinum 54G ][ A64 3200+ @ 9x290 1:1 ][ 2x512MB Corsair 3200XL Samsung TCCD ][ OCZ MODSTREAM 520w ][ Asus 6800GT 430/400 ][

Jobb: P4 3.0Ghz ][ 512mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej,

Fick du hjälp att avboka Dustin AB-ordern? Om inte så PM:a mig ordernummer så tar jag bort den.

mvh
Mikael Carinci

Klockren service!!! Bra jobbat.....

Visa signatur

1. AMD Athlon XP 2600+@2227 | GT Silent Breeze | ASUS A7N8X | 1536MB TM PC3200 | Radeon X800XL | Raid 0 500Gb + 380Gb HD
2. AMD AthlonXP 2100+@2403 | Spire Falconrock II | Abit NF7 v1.2 | 512Mb TM PC2700 | Maxtor 80Gb | Radeon 9500

Permalänk

Dustin är extremt bra. Dem har bra priser och hyper bra support. allt jag kan säga.

Visa signatur

hp Pavilion zv6243 AMD 64 3200+, 512mb DDR, ATI Mobility Radeon x200 128mb, 60gb, 15.4'' widescreen, DVD-RW...
Stationär Dator: AMD 64 3200+, 1024mb DDR, ATI x300se (tmp), 360gb, 2x 19'' CRT, DVD-RW...
Mobilt: nu: Nokia N70, fd: hp iPAQ 1930, Asus MyPal 620bt, hp iPAQ rx3715, hp iPAQ 5455, Qtek 2020i

Permalänk
Medlem

men nu är jag missnöjd!

beställde av dustin för att dom har 24h leverans och frakfritt... paketet som ja beställde i måndags morse, har inte kommit än!

Då kan jag lika gärna ta en annan butik som har lägre pris och frakritt... leveranstid på ca 2-3 dagar...

Visa signatur

Hem: MSI K8N Neo2 Platinum 54G ][ A64 3200+ @ 9x290 1:1 ][ 2x512MB Corsair 3200XL Samsung TCCD ][ OCZ MODSTREAM 520w ][ Asus 6800GT 430/400 ][

Jobb: P4 3.0Ghz ][ 512mb

Permalänk
Medlem

Dustin har inte fraktfritt och dustinhome har nog inte 24h leveransgaranti.

Permalänk

Varken Dustin, Komplett, Datorbutiken eller Gud kan styra över postgången. Det är så enkelt.

Permalänk
Dustin

Hej,

Skicka mig ordernumret så skall jag kolla vad som hänt...
PM eller mikaelc@dustin.se

mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

ExIzteNz: kan va så att paketet har kommit, men att AVIn inte har hunnit komma hem...kontakta stället som du hämtar ut dina paket på och se om det har kommit så kan du nog få ut det ändå

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Dustin

Hej,

ExIzteNz: Om jag inte är helt ute och seglar så kom din order in runt 10:30 i måndags, paketet skickades kl 12 samma dag från oss.. Det finns på ditt utlämningsställe idag vilket är lite lång tid men för orter norr om Sundsvall klarar posten oftast inte att leverera snabbare, undantaget är Umeå som de skall nå till dagen efter.

Givetvis förutsätter detta att jag hittade rätt order...

mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk

"Ändring av order
Du har möjlighet att kostnadsfritt ändra din order fram till dess att paketet packas hos Dustin home AB"

Största felet med DustinHome är att man inte hinner med i svängarna. Beställde en kamera i torsdags, beställningserkännandet kom några minuter efter att jag beställt och två timmar senare var kameran packad och på väg. Och i fredags, dagen efter, hämtade jag ut den på posten (utan avi men med uppgifterna från postens paketspårning).

(ja, nu hade jag ju iofs inga planer på att ändra ordern)

Snacka om service! Tack!

Permalänk
Medlem

jo visst har ja hört att eftersom jag bor så långt upp så kan de ta nån dag extra, men hur kommer de sig då att vissa lyckas att skciak på 24h? för förut hände de flera ggr att man fick paket dagen efter man beställt.

men nu går de visst ine,, de var sen dom la ner posten, så liggger alltid paketen kvar en extra dag i östersund...

Visa signatur

Hem: MSI K8N Neo2 Platinum 54G ][ A64 3200+ @ 9x290 1:1 ][ 2x512MB Corsair 3200XL Samsung TCCD ][ OCZ MODSTREAM 520w ][ Asus 6800GT 430/400 ][

Jobb: P4 3.0Ghz ][ 512mb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExIzteNz
jo visst har ja hört att eftersom jag bor så långt upp så kan de ta nån dag extra, men hur kommer de sig då att vissa lyckas att skciak på 24h? för förut hände de flera ggr att man fick paket dagen efter man beställt.

men nu går de visst ine,, de var sen dom la ner posten, så liggger alltid paketen kvar en extra dag i östersund...

den frågan ska du nog maila till posten istället för att fråga här

Permalänk
Dustin

Hej,

ExIzteNz: Posten garanterar inte leverans till dagen efter över ett visst postnummerområde, det betyder dock inte att de inte ibland klarar det till dagen efter, ibland har man ju tur...

mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!