Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
malmö
Registrerad
Jul 2004

förslag på ett mobo!

tjena

ska köpa nytt moderkort, kan ni rekomendera ett?

har som krav iallafall detta!

ska ha AGP
socket 939 (har ett 6800ULTRA kort som jag inte vill släppa)
högpresterande(yeah right precis som om man inte vill ha det)
ATX

tar gärna emot vad som helst för förslag men jag har inte tänkt överklocka eller något liknande.

vore grymt om ni kunde länka till eventuella affärer där man kan köpa det, dock internet affär och ska vara i lager :P.

tack i förväg för ert hårda arbete!

inget intressant att skriva här

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Nov 2004

ASRock Dual-SataII är ett billigt MEN bra moderkort, sålänge man inte kombinerar den med C3D X800GTO
Orkar inte länka

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
malmö
Registrerad
Jul 2004

okej nästa fråga :D. ska köpa ett http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=1024DDRCV400 ram minne till det, är det kompitabelt för jag verkar inte hitta det på corsairs hemsida eller asrocks men hur som helst så får det bli ett asrock

såg nu att du har corsair minnen, antar mina är kompitabla också då

inget intressant att skriva här

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
hemma
Registrerad
Maj 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NineFour
ASRock Dual-SataII är ett billigt MEN bra moderkort, sålänge man inte kombinerar den med C3D X800GTO
Orkar inte länka

vad menar du med att den inte är bra om man kombinerar med connect3d x800gto? du har ju själv gjort det liksom många andra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Nov 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maez
vad menar du med att den inte är bra om man kombinerar med connect3d x800gto? du har ju själv gjort det liksom många andra.

Ja, tack för upplysningen, jag är mycket väl medveten om att jag har gjort det. Dock så betyder det INTE att det fungerar som smort. Låsningar är att vänta sig om man låser upp C3D't, och andra problem uppstår. Att byta BIOS görs till slut lika ofta som man skriver in "www" i FF. Problemet dödar en ... Nu slipper jag låsningar, men mitt nya BIOS gör så att jag inte kan OC'a.

Det är i vilket fall ingen bra kombo

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)