Permalänk

hur startar man i osäkert läge?

Hej!
Hur startar man i felsäkert läge med Asus A8N-SLI Deluxe? Någon som vet? Ska köra Driver Cleaner. Jag har testat F1-F12.
DEL startar BIOS.

Permalänk
Hedersmedlem

Osäkert läge? Menar du kanske felsäkert läge? Isf är det F8 du ska trycka på.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

ja precis sorry menar felsäkert läge näe F8 funkar inte. När jag trycker F8 får jag bara upp BOOT Device Priority

Permalänk
Hedersmedlem

Du trycker för tidigt. Var beredd precis efter boot-sekvensen, innan Windows drar igång det där som vandrar över skärmen.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Hhum, inte helt säker, men jag har för mig att det även fungerar att hålla in CTRL, på de flesta windows versioner.

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.