Permalänk
Medlem

alternate.de

Är det någon som vet vad fraktkostnaden är på www.alternate.de? Tänkte beställa på postförskott för övrigt.

Tack på förhand/Johan

Permalänk
Medlem

har för mig att det är ca 500 kr men är inte säker. Det är nog inte mer i alla fall

Permalänk
Medlem

Frakten kostade mig 17 euro när jag beställde grafikkort, moderkort och processor därifrån i somras. Då valde jag att betala via faktura. Blir billigare om du väljer förskottsbetalning.

När du beställer så kommer de skicka en orderbekräftelse med fraktkostnaden inräknad. För att godkänna beställningen måste du svara på mailet. Antingen får du göra så eller helt enkelt maila dem och fråga vad frakten hamnar på för dina grejer.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

Går det att beställa PF därifrån ? Skummade iofs bara igenom vilkoren, men det tar mig lååååång tid att försöka klura ut vad dom menar med mina rostiga tyska kunskaper.
Dom verkar ha bra priser så det hade varit trevligt med pf..ngn som vet ?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

inte alls 500,typ hälften,beställde själv via postförskott och då endast en processor,runt 250 ska den vara!
japp postförskott är ett alternativ

Permalänk
Hedersmedlem

man kan betala vid leverans. dvs betala direkt till ups killen. funkar skitbra

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
man kan betala vid leverans. dvs betala direkt till ups killen. funkar skitbra

Även kallat COD - Cash On Delivery

Visa signatur

På internet kommunicerar vi med text. Skriver du som en idiot får du helt enkelt finna dig i att bli betraktad som en sådan.