Posten,från datorbutiken till Söderhamn

Permalänk
Medlem

Posten,från datorbutiken till Söderhamn

Hejhej,har det hänt att ditt paket har varit framme fast de inte än står så på postens sida när man söker med kollinret?,beställde från datorbutiken på måndag och de skickade på tisdag förmiddag,men det har stått på samma ställe i en dag nu snart!!,här är loggen
7 dec kl 13:44
Söderhamn 1, Försändelsen riskerar att bli försenad. Posten arbetar nu med att åtgärda det inträffade.
7 dec kl 03:04
Örebro, Försändelsen har ankommit och sorterats på den spridande Godsterminalen.
6 dec kl 15:55
Malmö, Försändelsen har ankommit och sorterats på den uppsamlande Godsterminalen.

den har ej uppdaterat nå vidare efter det,kan en avi lyckas komma idag tro?
beställde ett DFi LP NF4 ultra-d efter att min förra bräda gick sönder :/

Permalänk
Medlem

AVI kommer idag ja...

Det där "Försändelsen riskerar att bli försenad", blir det ibland när företagspaket skickas till privatpersoner och dom skickat den till utkörning eller nått sånt..

AVIn borde hursomhelst komma idag, allra senast imorgon.

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
AVI kommer idag ja...

Det där "Försändelsen riskerar att bli försenad", blir det ibland när företagspaket skickas till privatpersoner och dom skickat den till utkörning eller nått sånt..

AVIn borde hursomhelst komma idag, allra senast imorgon.

Fick inte avin idag med kommer få den imorgon eftersom det nu står "kan hämtas ut"
tråden kan tas bort.

Permalänk
Medlem

Jag hade exakt samma problem när jag beställde ett moderkort från db.Stog att det hade blivit nå fel.men nån timme senare så fixade det sej konstigt nog:S..Söderhamn is teh shit;)

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk
Medlem

Postcentralen i Örebro skulle gärna för min del få brinna i helvetet. Alla paket, och nu menar jag alla paket som skickas till mig från stockholm går ju först via postcentret i Örebro och sedan vidare till Eskilstuna. Men av någon konstig anledning så blir paketen nästan fördröjda med 12 timmar där.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Haha lät inte allt för kul:P

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk
Hedersmedlem

Nu löste sig det här ju, men till nästa gång tror jag att §2 i reglerna kan vara till stor hjälp, då det finns många gamla trådar om det här.

*tråd låst*