Vad var det senaste ni köpte? (Varning, modem!)

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

P5W DH Deluxe, 2st Seagate 320GB och en Pentium D 805:

Pentium D 805:

Mycket intressant budget processor som gjorde 3.7GHz på stock volt. Ska dock skicka tillbaka moderkortet för en omflashning eftersom att den stängde av sig själv mitt under uppdateringen av bioset. Pentium D prollen är bara ett substitut tills Conroe anländer, självklart.

P5W DH Deluxe:

Har inte riktigt hunnit använda moderkortet riktigt ännu - men det ska jag göra så fort det blir fixat...

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Medlem

SonyEricsson k750i 1500:-

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk
Medlem

Har idag beställt detta.

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk
Medlem

Detta är nog det senaste jag köpte som kostade lite

Permalänk
Medlem

Sony Cyber-shot DSC T7 5megapixel

Permalänk
Medlem

Senaste köpet:

100 dvd-r och 100 dvd fodral

och

För ett tag sen:

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Hittade detta steget på blocket... tyckte det verkade schysst pris (~5k), och sen har jag bara hört gott om det, så jag slog till. NAD 218 THX 2x250W

Problemet är att jag inte har någon pre-out på min nuvarande Denon AVR-1705... (Alltså ingen möjlighet att koppla in steget) Så igår köpte jag denna Marantzen beg. Litet kliv uppåt. Nu behöver jag bara nya högtalare, för nu är känns elektroniken overkill för mina dynavoice...

Marantz SR-5400

Sen har jag en Alpine 9855r i bilen. Helt okej, lite slå på att visa titlar från mp3:or bara. Funderar på att köpa iPod koppling till den.

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lando
Köpte denna på (hör och häpna) El-Giganten
Dom var otroligt nog billigast på 350D Kitet.

http://www.elgiganten.se/is-bin/intershop.static/WFS/store-el...

Skulle bara köpt huset å inte objektivet (18-55) eftersom de bara är skit

Men de funkar ju ett tag... Sålde mitt nästan direkt dock

Bra köp iaf!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

En sån här för 1500:- inkl. frakt
AMD64 X2 3800+

Klockar fint!

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson K610i

Permalänk
Medlem

Hörlurar från Jensofsweden, ville ha några som stänger ute allt annat ljud - får se hur dessa duger

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quack
http://www.jensofsweden.com/images/ep200/ep200_selected_black...

Hörlurar från Jensofsweden, ville ha några som stänger ute allt annat ljud - får se hur dessa duger

Hur funkade dom då? Är också sugen på ett par sånna

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freDIE
Hur funkade dom då? Är också sugen på ett par sånna

Ganska avancerat faktiskt, du tar den ena och stoppar in i ena örat och sedan tar du den andra och köttar in den in andra örat.
Skämt åsido, enkelt förklarat: den är som en öronplugg sån som du kan köpa på konserter tex som stänger ute det mesta ljudet. Sedan sitter hörluren inne i den, kallas in-ear. Fördelen med dessa är att du behöver inte spela så högt för att det ska höras och iom med detta så spara du även batteri-tid. Nackdelen är att du stänger ute omvärlden helt och hållet, det gäller att ha ögonen öppna om du ska spatsera kring i trafik med in-ears i öronen.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Ganska avancerat faktiskt, du tar den ena och stoppar in i ena örat och sedan tar du den andra och köttar in den in andra örat.
Skämt åsido, enkelt förklarat: den är som en öronplugg sån som du kan köpa på konserter tex som stänger ute det mesta ljudet. Sedan sitter hörluren inne i den, kallas in-ear. Fördelen med dessa är att du behöver inte spela så högt för att det ska höras och iom med detta så spara du även batteri-tid. Nackdelen är att du stänger ute omvärlden helt och hållet, det gäller att ha ögonen öppna om du ska spatsera kring i trafik med in-ears i öronen.

haha, jo det förstod jag med ^^ Menade mer om dom var något att ha : P
kvalite och ljudmässigt då alltså

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Dom ska vara väldigt prisvärda, vissa tycker tom att dom ska kunna mäta sig med Shure E2C men det är jag mer tveksam till.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Inaktiv

Iriver U10 1gb, den laddas nu

dock inte min bild

Permalänk
Medlem

En Porsche 924 om det räknas?
En laser/kamera-varnare ska beställas nu i veckan.
Småland börjar bli fullt med kameror :/

Snart blir det en till bil!
Japansk, 4wd, Turbo och en jäkla effekt = en glad H-can
Man är ju prylbög och lever bara en gång!

//H-can
Cash is king

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trizz
Den som spar han har?

Sry för Offtopic

Yes!
Lägg till massa slit och jobb också

Det blev en Cobra XRS-9630
http://www.cobra.com/index.php?page=shop/flypage&product_id=4...
Blir perfekt till nästa bil

//Håkan

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAC
Hur är första intrycket av kameran? Ska själv troligtvis köpa en sådan och vill leta lite =D

Helt underbar, klockren med andra ord Har precis allt man behöver (jag iallafall)

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Det bidde en Nokia 6233 till sist, en kompetent doldis i bra format.

Permalänk
Medlem

Köpte denna för några dagar sedan.

mer bilder här http://www.garaget.org/?car=27150

köpte detta stereopaketet igår.

http://mds.se/?artnr=pkt1303c

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson k750i ~ 2300kr

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Musikälskare

Tamron SP AF 17-50/2,8 XR Di-II LD Aspherical (IF)

http://www.cyberphoto.se/tamron/1750.php

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

I förrgår köpte jag en ny lite leksak:

En Fujitsu-Siemens Amilo Si1520 med Intel Core Duo processor på 1,66GHz, 1GB RAM och 80GB HDD. Dessutom har den alla möjliga roliga kontakter.

Permalänk

En svart MacBook... Har precis fört över pengarna... ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lando
Köpte denna på (hör och häpna) El-Giganten
Dom var otroligt nog billigast på 350D Kitet.

http://www.elgiganten.se/is-bin/intershop.static/WFS/store-el...

Jag funderade själv på köpa en sådan från dom, har du någon översiktsbild på allt som följde med? samt har du köpt någon försäkring med? ifall man skulle tappa den eller den skulla gå sönder :).

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Beställde nya lurar från dustin igår, 24h senare kom de, mycket nöjd med de hittills

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Jag funderade själv på köpa en sådan från dom, har du någon översiktsbild på allt som följde med? samt har du köpt någon försäkring med? ifall man skulle tappa den eller den skulla gå sönder :).

Det är i princip bara kameran & objektivet som följer med (batterier, axel-rem & laddare också) minneskort får du ett ifall du skicka in streckkoden ifrån lådan till canon, men jag köpte ett sandisk Ultra 3 till min.

Jag hoppade över försäkringen för jag har redan allrisk och deras försäkring var ju inte direkt billig heller.

Visa signatur

Viva las vegas....

Permalänk
Medlem

En finfin laptop