Skicka från varuhus?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2004

Skicka från varuhus?

Hej!

Jag tänkte köpa en Nokia 7600 från Siba. Men man kan inte beställa den i internetbutiken och den har utgått i de närmsta varuhusen.

Så min fråga är: Kan man ringa ett av de Siba-varuhusen som har den i lager och be dem att skicka den? Jag tänkte att någon kanske har ringt och frågat och vet hur det ligger till.

// Linus

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2004

nej det kan du med största säkerhet inte göra.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003

men vad fan, såg den telefonen på någon sida för dryga 990kr, låst till någon kontantkort men ändå..

Tyvärr är jag inte till mycket mer hjälp då jag fick formatera datorn för ett par dagar sedan och ingen backup av favoriterna heller skulle just köpa en sådan telefon.

men jag kollar runt lite

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Storstad
Registrerad
Jun 2003

Om du lägger en order på siba.se så skickas det från den närmsta butiken som har den på lager.

Lenovo P1

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2003

Re: Skicka från varuhus?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeecor
Hej!

Jag tänkte köpa en Nokia 7600 från Siba. Men man kan inte beställa den i internetbutiken och den har utgått i de närmsta varuhusen.

Så min fråga är: Kan man ringa ett av de Siba-varuhusen som har den i lager och be dem att skicka den? Jag tänkte att någon kanske har ringt och frågat och vet hur det ligger till.

// Linus

Är det inte enklare att fråga Siba direkt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2003

Re: Re: Skicka från varuhus?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av erik_odal
Är det inte enklare att fråga Siba direkt?

Du har inte lärt dig hur det fungerar?? Har du ett problem går du till SweC för vidare intruktioner!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2004

hehe förstår inte den mentaliteten. Tillverkaren/leverantören verkar vara en sista man tar kontakt med. Varför springa och göra en tråd på sweclockers.se när du kan gå direkt till källan? Forumet är väl till för problem som du inte kan lösa på egen hand. Inte problem som du är för lat för att kolla upp själv.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2003

Verkar nästan som om folk ser företagen som robotar som inte kan kommunicera. Som om man måste ange rätt kommando för att företaget ska göra något.