Permalänk
Avstängd

Truck simulator?

Någon som känner till någon bra truck simulator bortsätt från 18 Wheels of Steel? Gärna där man får köra gaffeltruck m.m.

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk

18 Wheeler till Dreamcast

Permalänk
Medlem

Tycker det är alldeles för lite lastbilssimulatorer Även om det är mitt yrke så är det kul att köra amerikanska rigs och så.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeckoYamori
18 Wheeler till Dreamcast

Finns till PS2 ochså, tror det är de spelet han prata om dessutom.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Du kan köra gaffeltruck i GTA:San Andreas!

Visa signatur

Soltek SL-K890Pro-939, AMD 64 3500+ Venice, Arctic Cooling Silentium T2 + Freezer 64, 2*512 RAM, 300Gb, HIS X800XL Turbo Ice II, Logitech MX518 + UltraFlat keyboard

-[Mer CO-OP åt folket]-

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RTX
Du kan köra gaffeltruck i GTA:San Andreas!

Jo , det var där jag kom på vad kul det vore med en gaffeltruck simulator

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Medlem

finns det inte nåt som heter typ big fat mothertruckers eller så?

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Big Mutha Truckers menar du har dock aldrig kört det själv, men kopis säger att det är sådär.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

18 wheels of steal är bra, farsan lirar Fan kul

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Sidan finns inte längre.. alltså http://www.sfk-game.tk dvs

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr_krut
Jo , det var där jag kom på vad kul det vore med en gaffeltruck simulator

Du lär dig inte mycket genom en gaffeltruckssimulator...eller du tycker det är så pass häftigt att köra en truck att du vill göra det i en låtsasvärld på din fritid?

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
Du lär dig inte mycket genom en gaffeltruckssimulator...eller du tycker det är så pass häftigt att köra en truck att du vill göra det i en låtsasvärld på din fritid?

Jobbade förut på ett stort lager, där jag körde bl.a gaffeltruck. Så det är inte för att jag tycker det är häftigt utan att jag saknar det lite.

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Citat:

Någon som vet om detta spel går att få tag på ?? på någon annan sida för som sagt sfk-game.tk fungerar inte längre... spelet verkar kul

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
Du lär dig inte mycket genom en gaffeltruckssimulator...eller du tycker det är så pass häftigt att köra en truck att du vill göra det i en låtsasvärld på din fritid?

Du lär dig inte mycket genom att spela Far Cry eller Hl2... eller tycker du att det är så pass häftigt att skjuta folk att du vill göra det i en låtsasvärld på din fritid?

Varför måste man, bara därför att man vill köra en gaffeltrucksimulator, tvingas höra på sådana nedlåtande kommentarer som din?

Edit: Tack och godnatt!

Permalänk
Medlem

18 wheeler rekomenderar jag! hade det till DC, minns att de fanns roliga småuppdrag som tex. att fickparkera inom en viss tid
håller med om att det är något speciellt med att köra truck på ett lager

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Diceman3k
Du lär dig inte mycket genom att spela Far Cry eller Hl2... eller tycker du att det är så pass häftigt att skjuta folk att du vill göra det i en låtsasvärld på din fritid?

Varför måste man, bara därför att man vill köra en gaffeltrucksimulator, tvingas höra på sådana nedlåtande kommentarer som din?

Edit: Tack och godnatt!

Instämmer.
Förresten var det ju lustigt att du nämnde Far Cry som exempel för där får man ju köra gaffeltruck litegrann.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Diceman3k
Du lär dig inte mycket genom att spela Far Cry eller Hl2... eller tycker du att det är så pass häftigt att skjuta folk att du vill göra det i en låtsasvärld på din fritid?

Varför måste man, bara därför att man vill köra en gaffeltrucksimulator, tvingas höra på sådana nedlåtande kommentarer som din?

Edit: Tack och godnatt!

Var på dåligt humör, visste inte då hur det skulle låta men det var menat som en komisk pik. Givetvis får man köra gaffeltruck på sin PC om man nu vill göra det.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus Crosshair V Formula | AMD Phenom II X6 1100T BE | Corsair Vengeance Blue DDR3 1866MHz 16GB | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ Vertex3 120GB SSD + WD VelociRaptor 150GB | Fractal Design R3 | Corsair H100

Permalänk
Medlem

Truck på engelska är inte samma sak som truck på svenska

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Men suck.. Har letat som en galning efter "gaffeltrucks spel". Inte ens detta spel: http://www.pmorgan.ukgateway.net/Personal/warehouse.htm går att få tag på.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pertan
Men suck.. Har letat som en galning efter "gaffeltrucks spel". Inte ens detta spel: http://www.pmorgan.ukgateway.net/Personal/warehouse.htm går att få tag på.

varför inte köpa det för 35 pund då?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Staplefahrer Klaus någon?

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Staplefahrer Klaus någon?

Han kan köra gaffeltruck, han.

Visa signatur

Pang, pang!

2xMP2600+, K7D Master -L, 1 GB DDR, Radeon 9700 Pro, Adaptec 29160N, Samsung 172T

Permalänk
Medlem

Man kan köra truck i Desert Combat om jag inte minns fel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
varför inte köpa det för 35 pund då?

Jo såg det.. men 35£ är lite att ta i.. helst hade jag velat hitta Staplefahrer Klaus som någon länkade till tidigare.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

GTA san andreas

Permalänk

Det bästa truckspelet är utan tvekan 18 Wheeler till DC.
Saknar dock mer realistiska spel. Finns ett spel som är smårealistiskt, men lite för litet.
Microsoft Truck Simulator hade varit roligt... ^^
Alla större vägar i hela USA och några andra länder, sedan en massa expansionspack och nerladdningar som man kan köpa/ladda ner om man vill.
Varför inte ett multiplayerstöd samtidigt. Starta från samma ställe, åk sedan till ett annat ställe, den som väljer den bästa vägen (och samtidigt exempelvis ser upp för trafikolyckor m.m) vinner. För upp till 16 spelare, även om 2 spelare säkert skulle räcka. Självklart online-support.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Jisses va trist...

Visa signatur