Permalänk
Medlem

GP2X Någon?

Någon som har inhandlat GP2X?

http://gametronics.se/shop/show_category.asp?category=31&subc...

Nice...

Permalänk
Medlem

Rätt cool, men ganska gay att dom inte släppt koden..
Jag väntar nog hellre på GameParks XGP http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e9/XGP.jpg

Visa signatur

Hur man installerar program i *nix | There is no Swedish conspiracy

these days you can't use the Web at 2400 baud because the ads are 24KB - Bill Joy

Permalänk

och ganska gay att de inte talar om hur mycket minne som finns.... Ingen hårddisk verkar det som iallafall

Visa signatur

Ubuntu 5.10/slackware 10.2 på: Amd64 4000+, Zalman CNPS9500LED, Kingston 2gb RAM, point of view geforce 7800GT,Gigabyte Ga-K8NXP-SLI, Maxtor ata 200gb, Samsung spinpoint 250gb s-ata2, Samsung 193p+ svart.

Permalänk
Medlem

Röstade på Must Have..
Men vad har bruden med unix att göra

Edit: Var det inte bruden vi röstade på?

Permalänk
Medlem

Jag har en Gamepark GP32.
Inte lekt så mycket med den än, men ska börja någon gång

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sidde
Edit: Var det inte bruden vi röstade på?

Röstade "Cool" för att den är inte mer än det.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Har en sådan. Den är rätt kool faktiskt men inget för en slutanvändare förtillfället. Firmwaret är lite rackigt, batteritiden dålig och usb supporten sådär. Allt detta går dock att fixa med firmware upgrades och firmwaret just nu är bara beta versioner.

Det är ingen som börjat utnyttja dubbla processorerna än. Användandet av 2d accelerator chipet börjar användas sakna och säkert men inte vidare utspritt.

EDIT:
carbonara: 64mb RAM, 64mb NAND Flash som os:et ligger på. Sedan köper du SD kort som du lägger allt på. 1gb går på ca 800kr i dagsläget.

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

Kassa alternativ.

Permalänk
Medlem

Jag ska helt klart ha en när den mognat lite, spela lite scumm-spel på den

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
Jag ska helt klart ha en när den mognat lite, spela lite scumm-spel på den

Hehe. ScummVM fungerar klockrent just nu. Nästan lirat igenom hela DOTT på min GP2X. Sitter på tågot och klickar runt.

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk

lätt must have, men jag har inte råd att köpa en just nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matricks
Har en sådan. Den är rätt kool faktiskt men inget för en slutanvändare förtillfället. Firmwaret är lite rackigt, batteritiden dålig och usb supporten sådär. Allt detta går dock att fixa med firmware upgrades och firmwaret just nu är bara beta versioner.

Det är ingen som börjat utnyttja dubbla processorerna än. Användandet av 2d accelerator chipet börjar användas sakna och säkert men inte vidare utspritt.

EDIT:
carbonara: 64mb RAM, 64mb NAND Flash som os:et ligger på. Sedan köper du SD kort som du lägger allt på. 1gb går på ca 800kr i dagsläget.

Jo, har också en. Helt grymt nöjd. Men joysticken som följer med suger. Som tur är är det lätt at ta bort den och ersätta med bättre. Den här fungerar helt klockrent.

Sen att ett 1gb kort skulle kosta 800kr verkar lite överdrivet (kanske skrev fel? ) , tex på webhallen går det ju få ett 2gb:s för det priset.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag har en GP2X MK2 med firmware 2.0.0
är helnöjd! ska börja göra SDL spel till den snart..

Visa signatur

sär skrivning och sthafvel är det jag är bäst på.

Permalänk
Medlem

Vill hellre ha bruden än konsollerna :P.

Visa signatur

8D

Permalänk

crash_M: Hon är nog lite dyrare än GP2X. Dessutom så fungerar nog GP2Xen som nöjesmaskin under större delar av dagen.

Jag antar att inte så mycket har hänt under de senaste månaderna?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!