Permalänk
Medlem

Bots i BF2

Hur får man in bots i Battlefield 2 när man kör multiplayer?

Permalänk
Medlem

Kan du inte. Kanske finns någon mod som gör det, kolla www.google.se

Permalänk
Medlem

Det går att köra singelplayer med flera spelare på lan, då kan man spela med bots. Dock kan man bara spela på dom minsta storlekarna av banorna som finns, jag har googlat så mina ögot blöt men hittar inga mods eller hjälp filer som förklarar hur man skall göra för att fia det.

jag skulle bli hur glad som helst om någon droppade en länk om dom hittar något!

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

har inte hunnit testa om denna funkar är men kanske

http://mainbrain.us/members/brain/bf2_botmod.rar

Permalänk
Medlem

Det finns en mod-patch som ger möjlighet att spela flera spelare med bottar men den är inte godkänd av EA.
Det finns även en patch som göra att man kan köra 64 spelarkartor i singleplayer, inte heller de är EA-godkänd. Denna finns med på förra PC-gamer dvd:n faktiskt.

Det är inte farligt att köra med dessa patcher men det räknas som en crackad server.

regga dig här och kolla i forumet så hittar du nog det du söker: www.epcgaming.com

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

63 bots och du i single player

Det du behöver är modden bf2sp64 som gör det möjligt att spela co-op/coop med en helsikes massa bottar på 64spelarkartorna som i standardversionen av spelet är nedgimpade till mindre varianter som någon ansett passa 16-spelarmatcher bättre. Det krävs en rätt bra dator för att driva en 64spelarsmatch lokalt, en alternativ lösning är att ha en annan dator hemma som du kör den dedikerade servern för BF2 på tillsammans med bf2sp64, och så ansluter du till den från datorn du spelar på.

Om du kör den dedikerade linuxservern så är kommandot för att få igång rätt mod: ./start.sh +modPath mods/bf2sp64

Visa signatur

Inger 78år