Miranda IM nu även till GNU/Linux :)

Permalänk
Medlem

Miranda IM nu även till GNU/Linux :)

Hej!

För er som inte vet så finns det en betaversion för GNU/Linux. Har väntat länge på detta

Länk: http://paula.comtv.ru/miranda.index.html

Permalänk
Medlem

Oj, trevligt. Det skall kollas in. Fast jag tyckte egentligen inte om Miranda IM på windows.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Så det är en Mirandra version som fungerar bättre igenom wine än den vanliga med andra ord?

Ser knappast ut att vara en GNU/Linux version.

Permalänk
Medlem

Hm hade så bråttom att jag inte kollade igenom sidan. Men fan vad B, trodde det var native...

Permalänk
Medlem

eeh
man kör miranda via wine, låter ju aslöjligt.

Permalänk
Medlem

Tråkigt.

Jag hade hoppast på att något liknande skulle hända. I mina ögon finns det inget riktigt adekvat IM-program för Linux-marknaden idag. Det skulle kunna vara GAIM, men det fattas en del där. Vi får hoppas på att det kommer något såsmåning om kanske.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

LOL, via WINE... haha.

Permalänk
Medlem

Suck, vilken besvikelse
Jag som verkligen hade viljat köra miranda helt nativ i linux

Permalänk
Medlem

doh! Jag trodde nästan det var sant :I

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem

Argh! Falska förhoppningar :(. Miranda IM är det ultimata IM-programmet. Jag längtar till dagen det kommer till Linux.

Visa signatur

-\n-