Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av willmans
Han kanske menar demot?!

Inte helt omöjligt, men då bör han, kanske, bara kanske vara så snäll, och trevlig att han säger det, samt inkluderar en länk? Vi kan nog lugnt utgå från att han syftade på fullversionen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DST
Han kanske menar den dära tjänsten som man betalar för, som låter en ladda ner spel lagligt. vette fan vad den heter men jag vill som sagt ha den på en skiva med manualer å sånt... Fast han verkar ha många nya lir å som lär kosta en del, kanske snor rik hehe.

Inte helt säker, men jag tror du refererar till Steam, och det här spelet finns inte på steam. Jag kan ha fel, men jag inbillar mig att ända sättet att köpa det är med manual och det hela...

Nu hör jag iofs till de som inte tycker det är speciellt förbaskat fel att tanka ett spel och spela det i någon vecka, för att lista ut om man faktiskt tycker det är kul. Bra spel bör man dock verkligen resa sig upp ur datorstolen och köpa, om ingenting annat, så för att det ska kunna utveklas en uppföljare. Däremot står det ganska tydligt i reglerna att man inte får uppmana till det beteendet på forumet, och det anser jag de har rätt att kräva. Det är trots allt deras lekplats det här.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Nä inte steam utan en annan sån onlinte-försäljnings-tjänst.
men men, inte det denna tråden handlar om så tibax till ämnet kanske? hehe...

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Condemned - Criminal Origins. inte en suck att en 3000+ fixar det spelet. sitte rnämligen själv på ett system med 2gig och 3700+@ Fx-57 med X1900Xt och får ner till 17fps i spelet och allt maxat i 1024*768.

17 fps? Då måste du ha något allvarligt fel. Mitt Condemned flyter som smör i solsken, med ALLT maxat i 1280*1024 med ett 7800GT, en 3700+ @ 2.8ghz och 1gb.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sobe
17 fps? Då måste du ha något allvarligt fel. Mitt Condemned flyter som smör i solsken, med ALLT maxat i 1280*1024 med ett 7800GT, en 3700+ @ 2.8ghz och 1gb.

Vissa Rensar inte sina datorer ifrån Cookies å annat dåligt skit för datorer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Vissa Rensar inte sina datorer ifrån Cookies å annat dåligt skit för datorer

Jag ser ett missförstånd. Cookies är sällan, eller aldrig anledningen till dålig prestanda. Cookies är en textfil, inehållande allt från ett datum när du senast var på siten, och vad du var inloggad som, för att du ska slippa göra om det gång på gång, till stora datasamlingar om vad dina surfinriktningar är, så att de kan styra reklam efter vad du verkar intresserad av.

Någon som städar bort Cookies rent maniskt "bort, alla bort, dom ska bort, bort boooort" har antagligen missat att cookies har en delvis positiv funktion. Att vi sen antagligen alla helst undviker riktad reklam är en annan femma. Någon som sveper över hela systemet då o då, städar bort överflödiga cookies, tempfiler osv, och kör en defrag, får självklart ett "friskare" system, men det har väldigt lite med cookies i sig att göra.

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.