Stronghold crusader 2

Permalänk

Stronghold crusader 2

Nu e de så jag har köpt 2 an då
men jag förstår mej inte på något, har redan gått igenom allt på 1 an, o då behövde man inte vara en raketforskare för att gå igenom spelet, men på 2an så förstår jag ingenting*typ*
d e banditer som snor min mat o så ploppar de upp gula illa luktande saker ur marken,, som påvekar min skörd,,de slutar me att folk lämnar min slott,

'hur skall jag stoppa tjuvarna så dom inte kommer åt skaferiet..? e hjälper inte om jag sätter soldater vid skaferiet!!

va skall jag göra?

Visa signatur

Asus

Permalänk
Medlem

ouf,länge sen jag testade detta nu,but here we go,för att bli kvitt tjuvarna så måste du först och främst ha vaktposter(vilket du kan bygga),bygg sen en "domstol" där dom kan dömas,vad som ska hända med dom sen är helt upp till dej,vill du hänga dom,bygg då en galge,vill du att dom ska få leva och bli "vänliga" igen,så kan du bygga en skamm stock där dom får sitta i några veckor.

för att bli kvitt dom gula illa luktande sakerna så måste du bygga ett hus för gödsel(tror att det var det),en bonde kommer då gå ut och ta bort det gula.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

frågan e bara va e de för kompos grej man skall bygga?=
jag hittar inget som har me de o göra

Visa signatur

Asus

Permalänk
Medlem

Gong pit.

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk

heter den gong pit?

när jag skall skicka över saker till *sir william* då åkr inte mina hästvagnar iväg för att jag äger inte den delen av kartan,, o dom behöver mat för att överleva tills sir william kommer hem ifrån *crusard trip**
hur skall jag få över mat till de andra slottet så dom inte svälter..
jag vet hur man skickar över men dom vill inte gå över bron

Visa signatur

Asus