Fallout kraschar vid slutscenen.

Permalänk
Medlem

Fallout kraschar vid slutscenen.

Har precis klarat fallout 1 men kan inte se sista filmen, för det kraschar några sekunder efter att rösten har börjat tala. Har letat som en dåre efter patchar osv, men inte hittat någon senare än den jag har inlaggd. Sökt på forum efter svar också, så det verkar kört. Spelar ju på en mac, så är inte så lätta att hitta svar på det man söker

Om någon har länk till filmen eller kanske lust att spela in med fraps så vore jag tacksam, vill ju se skiten.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Hmm sista patchen är väl 1.1 om jag kommer ihåg rätt, men testa denna då. En nyare patch som fans förbättrat

http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php?action=category&ca...

Edit: Nu såg jag att du hade en MAC, då kan jag nog tyvärr meddela att du bara har Ver 1.1 att uppgradera med. Vad jag vet iaf.

Inte mkt att se, man ser hur han vandrar bort ensam i öknen sen urm några bilder på något annat och sen credits. Har jag för mig iaf...hehe fan är ju drygt 9 år sedan man klarade ut spelet:P

Visa signatur

En dator.........

Permalänk
Medlem

Nu har jag bara spelat fallout 2, och bara till PC, och det var fruktansvärt länge sedan, så jag är förmodligen inte till någon hjälp alls, MEN:

Kolla runt på skivan. Ligger inte filmfilerna separat i någon underkatalog? Pröva att döpa om någon trolig fil till .mpg, .avi eller .mov. (Eller vad filerna nu kan tänkas heta på en mac.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Nu har jag bara spelat fallout 2, och bara till PC, och det var fruktansvärt länge sedan, så jag är förmodligen inte till någon hjälp alls, MEN:

Kolla runt på skivan. Ligger inte filmfilerna separat i någon underkatalog? Pröva att döpa om någon trolig fil till .mpg, .avi eller .mov. (Eller vad filerna nu kan tänkas heta på en mac.)

Satt och letade förut, men hittade inget. Fick igång spelet via konsollen och efter att det kraschat kunde jag se att en film hade startats. Sökte på filen men utan ressultat, så allt verkar vara inbakat i filen, (Mac program har oftast bara "en" fil).

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Jag har för mig att man kan ladda hem ett program som packar upp fallouts stora fil där allt finns, annars borde inte folk kunna göra mods till fallout:P

Men kanske bara finns till 2an, who knows.

Visa signatur

En dator.........