[Avslutat] Varför kan jag inte lägga in en annons?

Permalänk

[Avslutat] Varför kan jag inte lägga in en annons?

Jag har försökt lägga in en annons i en vecka nu.

Det enda resultatet är detta:
"För att lägga in en annons på SweClockers marknad krävs det att du är medlem och inloggad."

Använd inloggningsformuläret högst upp på sidan för att logga in om du redan är medlem, eller klicka här för att registrera dig."

jag klickar på "här" och får detta:
"Meddelande
Du är redan medlem hos SweClockers Clint Eastwood. Om du har glömt eller tappat bort ditt lösenord ber vi dig klicka här. Önskar du ändra eller redigera dina inställningar, klicka här."

..längre än så kommer jag inte, när jag återigen försöker lägga in en ny annons så kommer jag tillbaks till samma "För att lägga in en annons på SweClockers marknad krävs det att du är medlem och inloggad." sida...

Vad har ni gjort grabbar?
Har jag missat nåt?
Varför får jag inget svar på mina mail eller PM?

Permalänk
Gäst

Förhoppningsvis löser nästa uppdatering det problemet, vi ber om ursäkt om du har väntat länge på svar, det är alltid lite körigt såhär i semestertider.

Skicka mig gärna ett PM så ska vi se om vi inte kan lösa ditt problem så fort som möjligt.

Permalänk

Re: Varför kan jag inte lägga in en annons?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clint Eastwood
Jag har försökt lägga in en annons i en vecka nu.

Det enda resultatet är detta:
"För att lägga in en annons på SweClockers marknad krävs det att du är medlem och inloggad."

Använd inloggningsformuläret högst upp på sidan för att logga in om du redan är medlem, eller klicka här för att registrera dig."

jag klickar på "här" och får detta:
"Meddelande
Du är redan medlem hos SweClockers Clint Eastwood. Om du har glömt eller tappat bort ditt lösenord ber vi dig klicka här. Önskar du ändra eller redigera dina inställningar, klicka här."

..längre än så kommer jag inte, när jag återigen försöker lägga in en ny annons så kommer jag tillbaks till samma "För att lägga in en annons på SweClockers marknad krävs det att du är medlem och inloggad." sida...

Vad har ni gjort grabbar?
Har jag missat nåt?
Varför får jag inget svar på mina mail eller PM?

Jag får exakt samma problem och var i kontakt med er men har inte fått nåt konkret svar eller lösning. Jag har en annons som jag lagt in för mer än en månad sen. Och folk hör av sig eftersom jag fortfarande inte kan logga in och tabort den

Hoppas det här löser sig iaf...

Permalänk
Gäst

Hej dumpster25!

Vi håller på och felsöker, ibland beror det på att användare har slagit av cookies i profilen. Du har dock cookies påslaget i din profil så vi ska undersöka saken lite mer.

Permalänk

Så här blir det för mig:
http://www.pirinto.org/temp/swec_marknad.swf

Jag har testat med olika webbläsare på andra operativsystem än det jag kör nu men felet artar sig på samma sätt oavsett.