Permalänk

Leveransproblem för AM2?

Undrar om det är någon som vet om AMD har problem med att leverera AM2proppar? Har beställt på webhallen för 10dagar sedan och det har fortfarande inte dykt upp något. Webhallen brukar ju vara snabba så jag misstänker att det inte är deras fel att det tar tid...

Permalänk
Medlem

Re: Leveransproblem för AM2?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhinozero
Undrar om det är någon som vet om AMD har problem med att leverera AM2proppar? Har beställt på webhallen för 10dagar sedan och det har fortfarande inte dykt upp något. Webhallen brukar ju vara snabba så jag misstänker att det inte är deras fel att det tar tid...

då är du nog den enda som tycker dom är snabba.

ne, skämt åsido.
jag har egen butik, och har inga problem att få fram am2or...
lokalt webhallen?

Permalänk
Hedersmedlem

Faktum är att det är lite tunt med AM2 prollar just nu men om det beror på semestertider eller brist vet jag inte.

Permalänk
Medlem

antagligen många som bygger nu på sommaren också... massa cash från sommarjobb o sånt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeppan
antagligen många som bygger nu på sommaren också... massa cash från sommarjobb o sånt

Eller så är folk ute och myser i solen

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ampariii
Eller så är folk ute och myser i solen

Vilken sol skulle det vara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Vilken sol skulle det vara?

Den som är på himlen här i sthlm, men ni nere i södra sverge kanske inte får ta del av denna underbara vara?

Permalänk
Medlem

Har inte webhallen hutlösa priser på sin hårdvara ?

Bäst på spel är dom dock, köper alltid mina spel från webhallen

Permalänk
Hedersmedlem

Webbhallen har så mycket hårdvara att dom inte bryr sig men man kan hitta bra priser där också då och då om man letar.

Permalänk
Medlem

Jag har alltid trott att webbhallen varit svindyra, men de är de inte. Ska köpa nya datordelar därifrån eftersom jag då får 25% rabbat, och de är bara lite dyrare än från datorbutiken mm.

MaLo du arbetar vad jg kommer ihåg på en teknikaffär, du kanske kan ge mig rabbat?

Permalänk
Hedersmedlem

Jepp men inte längre för jag skall tillbaks till skolan så jag blir något.

Permalänk
Medlem

Attans, blir inga billiga datordelar av dig..

[Akta offtopic]