3DMark05-världsrekord från Italien

Permalänk
Melding Plague

3DMark05-världsrekord från Italien

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Imponerande hur högt de lyckas klocka FSBn men sist och slutligen bryr man sig bara om system som kan köras 24/7.. Men som vi alla vet är det alltid kul att vara bäst! Undrar hur högt rekordet för en stabil C2D med tex vatten?

Visa signatur

DN1D

Permalänk

tycker det såg ganska trevligt ut det där synd bara att dem snackar på italienska....

Visa signatur

den ä fin

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KonstapelN
tycker det såg ganska trevligt ut det där synd bara att dem snackar på italienska....

http://babelfish.altavista.com/

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk

men babelfish är knasigt, den översätter så man skrattar

Visa signatur

E6600 | 2*Corsair XMS2 Xtreme 1024mb Cas4 | 6800 GT | Asrock Dual VSTA s775 | 200 + 300gb Seagate | Antec P150 |

Permalänk

Efter allt man läst nu om C2D så tycker jag inte att 417 FSB är imponerande. Däremot är resultatet det.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Kan man spela CS på den ?

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

Nej, man kan inte spela CS på en dator.

Visa signatur

"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."

Permalänk
Medlem

Äsch, snart dags för våra svenska överklockare att ro tillbaka världsrekorden till Sverige igen.

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem

Fanns det någon film man kunde se? Måste ha missat det, förövrigt så tycker jag att det är fusk med kväve

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

såg ändå ut som de kylde grafikkorten med kolsyre is och inte flytande kväve..? eller är jag helt borta? :S

Visa signatur

<3

Permalänk

Japp, de använder vanlig torris.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av whalle
Äsch, snart dags för våra svenska överklockare att ro tillbaka världsrekorden till Sverige igen.

Bara att vänta på den svenska vintern det.

Permalänk
Medlem

jisses, och jag som är glad om jag får den poängen i 3DMark01