G.skill minnen, var kan man köpa dessa??

Permalänk
Medlem

G.skill minnen, var kan man köpa dessa??

Hej

Precis som rubriken säger. Var kan man få tag på G.Skill minnen och då tänker jag på pc3200, dualchannel kit på 1x2Gb. Har beställt från Kylning.se men dessa utgick ur sortimenten så min beställning blev avbeställd. Minnena heter F1-3200PHU2-2GBNS och kostar ca 1700-1800 kronor.

Tackar på förhand

Visa signatur

helgonet

"All around the watchtower"

Permalänk

Kolla SHG.biz de säljer G.Skill

Permalänk

www.kylning.com och www.microstore.se har ganska många g.skill-produkter i sortimentet

Visa signatur

AMD Opteron 165 (CCBBE 0615 DPMW)1800 @ 2850 MHz (1,4v) | Asus A8N-SLi Deluxe |eVGA 8800 GT @ 700/1728/900 | 2x1gb G.skill 2GBZX | FSP Epsilon 700W | 760 GB Hårddiskar

Permalänk
Medlem

Eller så kollar du in begagnatmarknaden. I.o.m. att alla går över till DDR2 så kan du säkert hitta ett par fina pinnar lite billigare...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david901101
www.kylning.com och www.microstore.se har ganska många g.skill-produkter i sortimentet

Dem har jag redan kollat. Microstore har bara ett par och det är inte dem jag vill ha. Som framgår av mitt första inlägg. Kylning.com har slutat att saluföra dessa, som också framgår av mitt första inlägg. Så vet ni nån annan som saluför dessa minnen (F1-3200PHU2-2GBNS)?? Har dammsugit nätet och inte hittat nåt själv, ni är mitt sista hopp.

Edit: har också kollat shg.biz,
med samma resultat..

Visa signatur

helgonet

"All around the watchtower"

Permalänk

har du provat ringa dom då? dom kan ju eventuellt kanske ta hem dom stickorna du vill ha.

Permalänk
Medlem

Finns hos http://www.hpm-computer.de/

Dock Tyskland men inga problem att handla där, har handlat där 2ggr utan problem.

Visa signatur

Asus P9X79 | Xeon 1680v2@4.4Ghz | X61 Kraken | 24gb Corsair Dominator | Intel 750 400gb | XFX 6800XT Merc 319

Permalänk

Du har ju även www.shop4memory.com och www.pc-configurator.com på Irland, de har väldigt billig frakt, 4 euro om jag minns rätt. Leveransen är runt 4 dagar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fairyland
Du har ju även www.shop4memory.com och www.pc-configurator.com på Irland, de har väldigt billig frakt, 4 euro om jag minns rätt. Leveransen är runt 4 dagar.

Nemas problemas har skickat och fått minnena från Memory-Configurator.com. Fick dem i fredags. Tog ungefär en vecka, gick smidigt med allt. Där kommer jag att handla fler ggr.

Visa signatur

helgonet

"All around the watchtower"