Permalänk
Medlem

Problem? Ubunto & Windows

Har ett litet problem! Jag har precis suttit och installerat Ubunto då installera den automatiskt ett program så man kan välja os vid uppstart. Om jag vill ha bort ubunto hur gör ja då? Formatera hårdisken med ubunto och datan dog, den ville ha det programmet som man väljer os me. Hur gör jag för att bara köra ett os?

Tack på förhand// Noob

Permalänk
Medlem

Re: Problem? Ubunto & Windows

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyruz81
Har ett litet problem! Jag har precis suttit och installerat Ubunto då installera den automatiskt ett program så man kan välja os vid uppstart. Om jag vill ha bort ubunto hur gör ja då? Formatera hårdisken med ubunto och datan dog, den ville ha det programmet som man väljer os me. Hur gör jag för att bara köra ett os?

Tack på förhand// Noob

gå till Windowsforumet och fråga hur du fixar tillbaka NT-laddaren.

Permalänk
Medlem

Eller testar du att söka efter de trådar som nästan är identiska, möjligtvis bättre formulerade bara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vijjje
Eller testar du att söka efter de trådar som nästan är identiska, möjligtvis bättre formulerade bara.

lägg till detta i FAQen förresten. lär ju vara den näst vanligaste frågan.

fråga: hjälp Linux det onda mördarsystemet försvinner inte, vad göra?!

svar: ladda Windowsskivan, välj reparerationskonsoll (eller nått liknade) välj Windowsinstallationen (1 oftast) skriv fixmbr och/ eller fixboot. klart.

Permalänk
Medlem

Det heter Ubuntu, inte Ubunto. Jag undrar varför denna felskrivning är så vanlig.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

För att folk tror att de är afrikaner och därmed uttalar det så.