Hänger sig när man tabbar windows/spel!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jan 2006

Hänger sig när man tabbar windows/spel!

Tjenare....

Har haft detta strulet ett tag nu men det visar sig bara ibland dock...

Det är så att datorn vill ibland bara vill hänga sig, ljudet blir helt fjupp och allt bara fryser sig när man ska tabba in och ut ur spel...

Har datorn i signaturen och windows är ganska färskt installerat... Har även installerat drivrutiner för X2 cpu samt optimizern och hotfixen...

Har CNQ på oxå....

Alla drivrutiner är uppdaterade och även bios är uppdaterat med den senaste... Den allra senaste biosen va buggig och hittade inte vissa diskar så jag la in den näst senaste....

Vad kan vara på tok ? Jag får ingen bluescren utan allt låser sig och jag får trycka reset på burken och då startar det upp som normalt igen...

Ingenting är överklockat....

Detta meddelande kommer upp ibland men nu va det iofs länge sen sist....http://oca.microsoft.com/en/response.aspx?SGD=9eb8c82e-6028-4...

Har en känsla av att det är mina minnen som inte riktigt lirar som de ska, för jag har aldrig lyckats klocka dem som de ska klara av, men jag kör nu oklockat som sagt...

/Jonas

Asrock P67 Extreme 4 | Intel i7 2600K@4ghz | 8GB Crucial Ballistix DDR3 1600mhz | Gigabyte GTX660Ti 2gb | SB X-Fi | HDD Total 2TB | Coolermaster Realpower 520w | Coolermaster Stacker | All Components are watercooled ||