Ddr2-800 överklockningsminnen

Permalänk
Melding Plague

Ddr2-800 överklockningsminnen

Många har problem med att välja minne till sin ddr2-dator då det finns så otroligt många modeller att välja mellan. När det gäller överklockningsminne är det ännu svårare då man måste titta upp hur de överklockar i recensioner eller forum.

Läs nyheten: Ddr2-800 överklockningsminnen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det trista med lite bättre DDR2-minnen är att de är så J*#¤a dyra

Permalänk

Lite överraskande att GeIL och G.Skill-minnena var så dåliga jämfört med Corsair, och att Crusial faktiskt var sämre än Corsair åxå, då Crusial är Microns egna företag, som även gjort chipen till Corsair och Mushkin, att mushkin gick bra var dock inet en så stor överraskning.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk

Jag kör med Crucial, funkar kanon i 900Mhz!

Visa signatur

Netgear CG3100 Cable modem Comhem-- Firmware: 3.9.21.8.V0020

Permalänk
Medlem

Ja det verkar lite knas med Ballistix minnena, men bra testa förövrigt.
Micron chippen äger juh lätt när det kommer till klockning.

Visa signatur

Studio Artcore Tattoo
[i7 9700k@5.3ghz - MSI OC 2080ti - Vive Pro - SRD rig - NLv3 - Fanatec CSW2.5]

Permalänk
Avstängd

ja ska nog köpa mig ett par team d9 minnen snart även om dom är dyra så kan man allt få tag i dom skitbilligt med rätta kontakterna

taiwaneserna på XS har fått tag på några skitbra chip men dom va under nda tror jag.