Qtek S200 som navigator??

Permalänk
Medlem

Qtek S200 som navigator??

Går det att använda Qtek S200 som navigator???
Läste i M600 tråden att man kunde ladda ner kartorna på minneskortet och sen använda utan problem, går det att göra samma sak på Qtek S200???

Tacksam för hjälpen!!!!..

Visa signatur

Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak.

Permalänk
Inaktiv

Jaap de funkar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Jaap de funkar

okej, tackar =)...
Vad behöver jag för program, och var kan jag få tag på eller köpa det inklusive kartor???

Visa signatur

Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak.

Permalänk
Medlem

Men du behöver väl en GPS mottagare också, bluetooth. Sen finns det olika programvaror att köpa, TomTom är en och ska visst vara mycket bra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Men du behöver väl en GPS mottagare också, bluetooth. Sen finns det olika programvaror att köpa, TomTom är en och ska visst vara mycket bra!

okok, tackar så mycke för hjälpen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har en Qtek S200. Har köpt en blåtands-GPS-mottagare från Teknikmagasinet för 999:-. Sedan använder jag mig av TomTom Navigator samt Skandinavienkarta till det. Funkar kanonbra!

Permalänk
Medlem

har själv funderat på deras gps mottagare är den bra? duger den till tex bilgps?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
har själv funderat på deras gps mottagare är den bra? duger den till tex bilgps?

Jadå, det är vad jag använder den till iaf