Gears of Wars - Tråden!

Permalänk
Medlem

Har hittat 29 cog tags nu. Men hittat inte den sista, så irriterande.:/

Permalänk
Medlem

Klara hardcore nu, var lite svårare.
Blir insane nästa helg, fan gött

Visa signatur

Godde!

Permalänk

Ska snart köpa detta spelet, vilka achivements finns det i detta spel. Berätta gärna hur man får dom med.
(Citera tack )

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Finns totalt 49 st.
http://www.xbox360achievements.org/home/showachievements.php?...

Den här lär ta lite tid att få:

Seriously
Kill 10,000 people in versus ranked match total

Citat:

Ursprungligen inskrivet av spunk92
Ska snart köpa detta spelet, vilka achivements finns det i detta spel. Berätta gärna hur man får dom med.
(Citera tack )

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Men horor!
Dom använder ju Mad World till GoW reklamen.
Usch och fy vilket helgerån.
Kändes relativt malplacerat och Om låten ska kopplas till något annat än låten i sig är det Donnie...

Permalänk
Medlem

Konstigt nog är det bara Donnie-fans som blir arga över en sådan bagatell som att använda samma låt som filmen. Ni klagade ju inte när låten återanvändes i filmen?

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Jag blir galen, jag är jag den enda som har 1-2 sek fördröjning när jag spelar 99% av de rankade matcherna?
Dvs att jag har hög ping kan man säga, som när man lirar bf2 eller CS.

Jag menar, jag har lirat flera gånger med bara svenskar i ett spel, och då har jag ingen fördröjning alls.. det måste ju bero på att det är amerikaner som hostar 90% av alla ranked games? ;/

blir ledsen i ögat.. jag hade aldrig sånna här problem i halo2.

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Konstigt nog är det bara Donnie-fans som blir arga över en sådan bagatell som att använda samma låt som filmen. Ni klagade ju inte när låten återanvändes i filmen?

jag är ett donnie-fan men tycker mad world låten passar in superbt i GoW trailern!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Någon som vill köra någon wannabe-turnering nån gång? Eller det kanske ni redan haft? Annars vore det kul att spela med swecfolk :). Alltså inte en turnering som så, utan mest för att det är trevligt att spela :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maiky
jag är ett donnie-fan men tycker mad world låten passar in superbt i GoW trailern!

jo det kan vara så. Men det är bara darko-fans som blir otroligt defensiva och tycker att det är plagierat och blir verkligen upprörda. Har sett detta hos flera som kommenterat trailern..

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Hehe, jo ja vet.. hursomehslt den passar verkligen super bra

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kommer detta spelet komma till PC?

Ja, det är ett stort dragplåster för 360'n just nu men ja ska köpa PS3 så vill inte ha en 360 ara för detta spelet.

Permalänk
Medlem

skulle förvåna mig... står ju "only for 360" på omslaget...

/Daniel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ParaZide
skulle förvåna mig... står ju "only for 360" på omslaget...
/Daniel

Samma sak sades väl om både halo och halo 2? Säljer spelet tillräckligt bra så blir tillverkarna nog tillräckligt giriga för att sudda bort "only for 360"-märkningen. ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Samma sak sades väl om både halo och halo 2? Säljer spelet tillräckligt bra så blir tillverkarna nog tillräckligt giriga för att sudda bort "only for 360"-märkningen. ^^

Vanligtvis så betyder ju "only for ****" just ensamrätt bland konsollerna, och inom en viss tidram. Avtalen mellan speltillverkaren och företaget går ju alltid ut någon gång! Se på GTA serien, som är (var) PS2 exklusiv. Den kom ju snabbt till PC, och faktiskt till xbox också så småningom. När just rockstars avtal med Sony gick ut.
Däremot skulle det förvåna mig om GOW kommer ut till PC det närmaste året, MS lär ju vilja sälja så många 360's som möjligt först. Se på Halo2 tex, måste ju vara 2-2½ år sen den kom till xbox och PC-versionen är inte ut än

Permalänk
Medlem

Haha, testade att hosta en raked match nyss, fan va lätt det var att spela helt plötsligt. Kunde nästan ta hela motståndarlaget själv med hagelgeväret

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Hur långt har ni kommit med acheivmentsen i GoW då?

fick 100 chainsaw, 100 grenade tag kills å 100 revives nyligen! de va härligt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

420/1000. När jag klarat Campaign på Insane så ska jag börja spela versus och försöka få mer achievements på det viset.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Låter nice det! Jag har akt 4 & 5 kvar på insane... 620/1000

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på co-op? PM'a erat live-nick isf så invitar jag!

Edit;
Jaja, dxmephisto heter jag iaf någon vill spela sen

Permalänk
Medlem
Citat:

Låter nice det! Jag har akt 4 & 5 kvar på insane... 620/1000

Fast på tredje, börjar hata wretches lite smått.. :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur långt har ni kommit med acheivmentsen i GoW då?

fick 100 chainsaw, 100 grenade tag kills å 100 revives nyligen! de va härligt

100 Grenade Tags? Är du en sån där jäkel som rushar granaterna och hoppar rakt mot fienden med en granat i handen?;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yobalt
100 Grenade Tags? Är du en sån där jäkel som rushar granaterna och hoppar rakt mot fienden med en granat i handen?;)

haha de stämmer bra det man blir skapligt hatad! ska försöka att sluta med det nu,.. men det är ju såå kul

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Wow, jag spelade igenom single player delen igår med en kompis i co-op. VI satt hela dagen, från 8 på morgonen till 12 på kvällen och spelade igenom det. Och konstigt nog så...vill vi ha mer! Jag har ärligt aldrig tidigare velat spela om ett spel en gång till, då jag brukar tröttna lagom till slutet, men nu kan jag itne vänta på att få spela om det på hardcore.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Så jävla störande, är det bara amerikaner som hostar eller? Tar ju 2-3 sekunder innan skotten ens kommer fram. Och folk chainsawar/grenade taggar en långt ifrån.

Permalänk
Avstängd

Hoppas en uppföljare kommer...Sj så tycker jag att det är ett dåligt slut på spelet =/

Permalänk
Medlem

En uppföljare känns ganska självklar med tanke på slutet och hur populärt spelet är. Tror även det är "bekräftat" att det kommer att vara en trilogi, så man kan nog vara lugn vad gäller uppföljare :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

När Jeff Bell snackade om Gears of War "råkade" han säga

"The goal of the ad is to establish Marcus Fenix as the hero of the Gears of War trilogy."
Länk

Administrator på GoW forums delen på epicgames sidan, svarade:

"Gears is a trilogy? If we can keep making quality games that fans obviously love (see announcement) then why would we have to stop at three? I don't see the Metal Gear Solid, Mario, Grand Theft Auto or Final Fantasy series (among others) stopping at three and they're still delivering compelling entertainment content that's easily worth the money (see Unreal Tournament as well). There's definitely, as many of you have pointed out, a lot more to learn about what's really happening on the plant Sera and in the lives of the members of Delta Squad"
Länk

Så de kan komma många fler än 3 spel...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Sådär, fick äntligen ner RAAM på Insane och står därmed på 540/1000. Lyckades dock inte hitta alla COG tags, trots att jag faktiskt letade efter dem, fick bara tag på 24/30. Är väl dags att börja köra Versus nu ett tag :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
Så jävla störande, är det bara amerikaner som hostar eller? Tar ju 2-3 sekunder innan skotten ens kommer fram. Och folk chainsawar/grenade taggar en långt ifrån.

Hosta själv, man slaktar amerikaner på löpande band med hagelbrakaren då :D. Tills epic fixar en ping mätare så är det fan hopplöst att spela quickmatch.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e