galleri/ projektloggar/byggloggar

Permalänk

galleri/ projektloggar/byggloggar

tjenare

som ni kanske vet så har ni ändrat om på forumet så att forumetmodifikationer eget bygge, har fått offra sin broder till galleriet.

detta tycker jag är synd att ni inte har kvar det så som det var.
man viste vilka trådar som var värda och kolla i..
men nu när de har hamnat mer eller mindre igalleriet så missar man många fina loggar och så vet man inte när medlemmar na uppdaterar den..
det viste man ju i så som det varförut nämligen att de flesta hade en feedback tråd.

dock vad fick er att ändra inställning till detta att flytta forumsdelen såhär? är det bara för att mer folk ska kolla i galleriet och kanske hitta något som tilltalar de mer?

jag tycker klart ni har nergraderat er sjävla med så som det ser ut nu.
kan ni inte försöka ha en komprossmis att det kan finnas 2 delar fast det ligger i galleriet men att man längar en feedbacktråd så som det var innan?

dock så har jag läst att ni ville ha bilderna hos er för att slippa trubbel med bilder som inte funkar osv ..

men nackdlen med galleriet är att det blir lätt rörigt om bilderna är så mycket mindre än de kunde varit innan..

är det så här man får rätta sig efter att ha det?
för andra större sajter ( utlandet) har ju det eller iaf mycket liknande som sweclockers hade et först nämligen ett separatforum försånt här.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Geeks
Grundare

Rent tekniskt är det inte bra att ha en sådan del i forumet, speciellt inte om man tittar framåt i tiden. Dels vill vi inte vara beroende av forumet på sådant sätt, dels blir det svårt att bevara det som läggs in och länkade bilder försvinner efter ett tag. Finns heller ingen bra översikt och vi tycker att det finns större möjligheter med det nuvarande galleriet, och att lyfta fram bra saker som läggs in där. Det finns alltid plats för förbättringar och fler sorteringar. "Senast uppdaterat", "Bäst poäng" osv.

När en bygglogg uppdateras så hamnar den överst i listan igen, precis som det var i forumet. Det går ju att göra fler förbättringar om vi får in förslag på vad det är man saknar.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Jag börjar bli van vid dom nya byggloggarna och min personliga åsikt är att det är snyggare nu. Alla bilder fungerar och dom är i samma storlek vilket gör det hela mer lättläst.

Dock så verkar det vara betydligt mindre feedback vilket är synd.

Sen så skulle det vara väldigt skönt om man kunde sortera byggloggarna och galleriet på flera sätt, så som Edin nämnde. Det skulle också vara bra med någon markering om vilka byggloggar som blivit uppdaterade sedan förra gången man loggade in, precis så som man kan se vilka trådar i forumen som har nya inlägg.