Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Jag skulle nog säga att PS3 är ungefär lika mycket dator som 360. Den har kanske ett något annorlunda utbud av spel och en annorlunda processor men inga stora skillnader vad jag vet.

Exakt. Fast på PS3 kan man köra Linux och nu var det väl någon som hade Windows också?

Men jag tror att man kommer bli nöjd vilken plattform man än väjer den här generationen. Själv rekommenderar jag XB360 såklart. Men jag skulle jätte gärna ha en Wii också, men allt kan man inte köpa så får se till att ngn kompis köper den ist.

Och ja. Det där med att Xboxen blir dyrare än PS3 kan ni lägga ner. Man behöver inte ha HD-DVD add on, för att kunna spela på Xboxen! Det är bara extra tillägg! Likaså PS3:an har Blu-Ray inbyggt, Sony skulle kunnat skippat det om de inte viljat införa formatet så snabbt som möjligt.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RadioNova
Exakt. Fast på PS3 kan man köra Linux och nu var det väl någon som hade Windows också?

Men jag tror att man kommer bli nöjd vilken plattform man än väjer den här generationen. Själv rekommenderar jag XB360 såklart. Men jag skulle jätte gärna ha en Wii också, men allt kan man inte köpa så får se till att ngn kompis köper den ist.

Och ja. Det där med att Xboxen blir dyrare än PS3 kan ni lägga ner. Man behöver inte ha HD-DVD add on, för att kunna spela på Xboxen! Det är bara extra tillägg! Likaså PS3:an har Blu-Ray inbyggt, Sony skulle kunnat skippat det om de inte viljat införa formatet så snabbt som möjligt.

Det jag hört om är någon som kört en x86-emulator under Linux och där i kört Windows (antagligen segt som sirap).

Det finns ingen Windowsversion som går att köra på PS3 rakt av, iaf.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

windows NT eller 2003 server skulle tydligen kunna funka bättre eftersom Dessa inte var designade att funka enbart på en specefik plattform (x86) kanske för de är menade som server op?

allafall var det en teori en amerikansk snubbe hade på ett annat forum jag var inne på för ett tag sedan. kom inte ihåg adressen .. vet inte heller hur NT eller 2003 server är designade så om det finns någon sanning i teorin vet jag inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cloned
windows NT eller 2003 server skulle tydligen kunna funka bättre eftersom Dessa inte var designade att funka enbart på en specefik plattform (x86) kanske för de är menade som server op?

allafall var det en teori en amerikansk snubbe hade på ett annat forum jag var inne på för ett tag sedan. kom inte ihåg adressen .. vet inte heller hur NT eller 2003 server är designade så om det finns någon sanning i teorin vet jag inte

NT4 var väl senaste versionen som inte var för enbart x86?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

köp alla tre 360 Wii PS3 så slipper du höra 360 skit hit o dit ps3 mycke bättre wii

köp alla så har du allt du behöver

ja kan säga nån PS3 blir det inte det finns inte alltför mycket i den att övertyga mig o köpa den med.

så jävla bättre än nån annan är den inte men dyrare ja jävla mycke dyrare

nä köpte 360 idag ångrar jag mig inte inte ens den mest inbitna PS3 fanboy kan få mig att välja PS3
vad PS3 lovar på papper är inte värt mycke.

hade ja råd o plats med en till konsoll så Wii pga mario Zelda samt en del andra kommande spel.

men gör som du känner prova på 360 och Wii i en affär.

det är mitt tips

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Jag ska köpa 360 nu efter jul och har 5 spel jag är skit sugen på att köpa.

1. Fight Night 3, har bara testat 2an och jävla va kul de va. 3an lär vara bättre?

2. Gears of war, verka hur nice som helst

3. Splinter cell Double Agent, jag har spelat alla splinter cell spel och älska dem, fast min dator palla inte med detta så få lira igenom det på x360.

4. Rainbow Six Vegas

5. Assassins creed när det kommer ut

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
NT4 var väl senaste versionen som inte var för enbart x86?

Jo NT4 är väll det senaste, skrev NT av bara farten men antar väl att samma gäller för alla

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Utbudet av spel till PS3 vet vi ingenting om.

Man har ju redan fått veta vilka spel som kommer att släppas och vilka som håller på att utvecklas. Sen så kommer alla andra godingar från ps tillbaka ;).
Och de flesta spelen som släpps till olika plattformer kommer till Ps3.

Permalänk

Wow va mkt svar, har kollat igenom alla och har fått mig en bra grund nu.
Först verkade Wii kontrollen väldig tuff, men undrar hur länge det är roligt att flaxa med armarna..verkar faktiskt lite jobbigt i längden.

Visa signatur

Oscar the tegni

Permalänk
Medlem

Man behöver inte flaxa med armarna, av vad jag hört (av recentioner och polare som nyligen testat på DH) så är det bara i partyspelen det kommer bli så. Det kanske inte är den bekvämaste ontrollmetoden men jag tror att man i t.ex Zelda får betydligt ber inlevelse. Dessutom säger ju de flesta attkontrollen är väldigt känslig så man behöver i princip bara luta den lite elle hur man nu ska säga.

Permalänk

mmm konstigt hur folk kan argumentera för PS3 när konsolen INTE FINNS I SVERIGE!!!!!

när den kommer kommer alla jubla för att sedan svära för att det ena efter det andra sker med deras heliga maskin ähh gå o lägg er kom tillbaka när PS3 finns i Sverige och nån faktiskt köpte den
under tiden kan alla som köpt en 360 och Wii njuta av de spel som finns.

alla PS3 fanboys är så sura för att dera Heliga maskin inte kommer varför är det månne Sony som är så bra har problem jisses hur kan det komma sig.

nä öppna truten när det finns nåt att jämföra med.

beställ en amreikansk PS3 om du inte kan hålla dig, men gnäll inte sen att du måste köpa amerikanske spel för att kunna spela med.

Xbox 360 är en jäkligt bra maskin

med spel som
Gears Of war
dead rising
F.E.A.R
R6 Vegas
Assasins Creed
Forza 2
PGR4
mm mm

så är den lite mer än vad PS3 är som kommer när till sverige.........jo jo

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ziff
Spela roll om Sony har kopierat "massor" av saker rakt igenom från 360 det gör ju bara att konsollen blir bättre och tro inte att Microsoft aldrig har kopierat något. Det fungerar så idag att någon kommer på något och någon annan kopierar och gör det bättre eller sämre. Ett exempel är att Sony drog tillbaka sin "banankontroll" och gjorde en ny dualshock (six axis?) och satte in ett gyroskop i den efter att Nintendo visat up Wii. Sen kan man väl säga att både Xbox 360 och Wii har härmat sony genom att göra så att konsollen kan stå på högkant? finns mängder med exempel men orkar inte dra fler nu..

Mvh
Lars

Jag tror inte att att ms inte har tatt nått men Sony gör det så jävla dåligt. Tar exakt allt från alla och skryter med det.

Permalänk

men för att gå on Topic igen

Xbox 360 är tungt action fylld konsoll
medan Wii är mer en familje konsoll kanske eler en flera kul grejj konsoll

men som flesta sagt prova dessa konsoller bestäm sedan

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
mmm konstigt hur folk kan argumentera för PS3 när konsolen INTE FINNS I SVERIGE!!!!!

nä öppna truten när det finns nåt att jämföra med.

Xbox 360 är en jäkligt bra maskin med spel som

Assasins Creed
Forza 2
PGR4

Så först säger du att det är fel att förespråka produkter som inte finns i sverige än, dvs ps3. Senare i samma inlägg säger du att xbox 360 är en bra maskin pga spel varav 3 inte ens är släppta. Du kan ju åtminstone vara följa dina egna åsikter när du argumenterar.

Spelen är ju det som avgör vad man köper. Den konsol som har flest spel man vill spela är den man köper. Sen om man köper mer än en konsol eller vilka spel man nu tycker om spelar ju ingen större roll.

Permalänk

nja egentligen inte då PS3 inte finns eller PGR4 Forza 2 assasin´s creed

inget av de finns så om så många höjjer PS3 till skyarna som inte finns i sverige ännu.

så varför kan jag inte då ta upp spel som kommer till 360 men inte finns än

eller hur?

så egentligen gör jag fel men ändå inte

men 360 har redan många bra spel PS3 kommer få det svårt mot 360

vad gäller utbud i alla fall då menar jag släppta spel.

visst fanns det snålt om launch spel för 360 också men så försenad som PS3 är ....så är det inte bra för Sony.

men dom skulle ha kollat ditt o datt först nu ser det sämre ut än vad det kunnat.

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Kanske lite offtopic, men handlade inte den här tråden om Wii och xbox?
Hälften av inläggen handlar om PS3.

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
nja egentligen inte då PS3 inte finns eller PGR4 Forza 2 assasin´s creed

inget av de finns så om så många höjjer PS3 till skyarna som inte finns i sverige ännu.

så varför kan jag inte då ta upp spel som kommer till 360 men inte finns än

eller hur?

så egentligen gör jag fel men ändå inte

men 360 har redan många bra spel PS3 kommer få det svårt mot 360

vad gäller utbud i alla fall då menar jag släppta spel.

visst fanns det snålt om launch spel för 360 också men så försenad som PS3 är ....så är det inte bra för Sony.

men dom skulle ha kollat ditt o datt först nu ser det sämre ut än vad det kunnat.

Så du vet alltså vilka launchspelen kommer bli i sverige/europa? det lär ha ramlat ut några till tills mars.

och vem har bråttom med det allra nyaste när det finns så sjukt mycket bra PS2 spel att man inte kommer hinna köra igenom alla tills realese.

Förövrigt, det är spelen som styr så det bästa är väll att kolla in utbudet på spel innan man bestämer sig för vilken konsoll som är intressantast.

Permalänk
Medlem

Xbox 360 säger jag.
Nice konsoll som levererar jävligt bra i både grafik & onlinemöjligheter.
Även många bra titlar ute nu samt en hel drös på G

Gears of war är ju nästan en ända anledning man behöver för att köpa boxen
Annars har vi ju

Lost planet
Assasins creed
Army of 2
Samt uppföljare till gow

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Jag argumenterar utan personangrepp, som vanligt.

Sprucetwig slänger gärna in lite här och där, och Albinsson drar till rätt ordentligt ibland. Det blir ofta så när de får slut på argument och inte vet vad de ska svara. De kan reglerna, de är varnade sen tidigare. Jag skulle bannat dom, att kalla nån efterbliven är lägre än glocalnet. Eller att kalla folk för synskadade, när de inte håller med om att Forzas grafik är bäst i genren osv..

Mina preferenser beror bland annat på MS fruktansvärt dåliga support när min 360 pajjade. Nu på senare tid har ju MS erkänt att alla 360 från 2005 var defekta. De hade ju kunnat kompensera mig, men då stog de på sig. Sen har man ju läst om alla som fått problem, och även på 100% fungerande 360 så hackar spelen. Sånt beror ju på utvecklarna, men när det händer så ofta blir man ju orolig.

Det skärande oljudet från 360 blir dessutom väldigt jobbigt i längden...

Det enda som jag tycker är possitivt med 360 är att de driver de andra att göra bättre ifrån sig. Vilket de lyckats med denna gång.

En annan sak är accelerometern i Wiimoten. Det sitter en exakt likadan i Sixaxis, bara som svar på att PS3 bara är grafik.

Kom igen nu Fredag, du börjar bli slapp. Lite bättre historier kan du väl hitta på? Jag har aldrig blivit tillsagd av någon moderator vad jag kan komma ihåg, min varning är gamal och har absolut ingenting med konsoller att göra. Och personangrepp har jag nog aldrig tagit till.

MS har inte erkänt att alla 360 från 2005 var defekta, om dom gjorde det skulle dom få återkalla 1 miljon konsoller. 360 har inte fler defekta enhetr än någon annan elektronikprodukt, och du har väl inte missat att många PS3:or har problem också? Spelen hackar inte på 360, visst, några har framerate-problem, men endast några få. Samma grej händer på PS3, eller är 15fps i Tony Hawk ok för att deet står Sony på lådan?

Visst låter 360 en del, eller rättare sagt dvd-enheten. Men om du inte spelar utan ljud så är det inget stort problem, och du vekrar ju inte haft några problem med oljudet från PS2/PStwo.

Och slutligen, skillnaden mellan Wiimoten och Sonys spektakel är att wiimoten använs i spel.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Nintendo har valt en annan väg med sin Wii. De bröstar inte upp sig över teknisk prestanda och Wii bygger faktiskt på samma processor och grafikchip som föregångaren.

Istället framhäver Nintendo en helt ny spelupplevelse där den traditionella kontrollen är ersatt av ett rörelsekänsligt styrsystem.

källa : http://www.e24.se/dynamiskt/prylar/did_14187279.asp

Varför betala för gammalt ost?
För mycket som säger emot Wii, fjortisnamn (Wiiiiii!!!!!!), gammalt teknik, ska man röra på sig så är det gratis, ut och gå.
Jag vill gärna sitta lungt i soffan och spela, gärna lite chips/popcorn och läsk brevid... skulle jag hoppa runt skulle tugget och läsken bilda en kletig hög skit på mattan

Men visst, Wii kommer inte ha några problem... gammalt prövad "teknik"

Självklart har nytt och framstessad teknik problem från början, jag köper alltid när det är på sista versionen.. Då finns chipp, billigare spel och mycket mindre problem.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
källa : http://www.e24.se/dynamiskt/prylar/did_14187279.asp

Varför betala för gammalt ost?
För mycket som säger emot Wii, fjortisnamn (Wiiiiii!!!!!!), gammalt teknik, ska man röra på sig så är det gratis, ut och gå.
Jag vill gärna sitta lungt i soffan och spela, gärna lite chips/popcorn och läsk brevid... skulle jag hoppa runt skulle tugget och läsken bilda en kletig hög skit på mattan

Men visst, Wii kommer inte ha några problem... gammalt prövad "teknik"

Självklart har nytt och framstessad teknik problem från början, jag köper alltid när det är på sista versionen.. Då finns chipp, billigare spel och mycket mindre problem.

Den baseras på samma teknik som kuben, det betyder inte att den inte är bättre.

Du behöver inte hoppa runt.

Okej.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
källa : http://www.e24.se/dynamiskt/prylar/did_14187279.asp

Varför betala för gammalt ost?
För mycket som säger emot Wii, fjortisnamn (Wiiiiii!!!!!!), gammalt teknik, ska man röra på sig så är det gratis, ut och gå.
Jag vill gärna sitta lungt i soffan och spela, gärna lite chips/popcorn och läsk brevid... skulle jag hoppa runt skulle tugget och läsken bilda en kletig hög skit på mattan

Men visst, Wii kommer inte ha några problem... gammalt prövad "teknik"

Självklart har nytt och framstessad teknik problem från början, jag köper alltid när det är på sista versionen.. Då finns chipp, billigare spel och mycket mindre problem.

Gammal ost? Tror du inte att många av kretsarna som Sonys och Microsofts maskiner bygger på har funnits sen tidigare och bara är uppgraderingar?

Mycket man bryr sig om namnet på konsollen.

Som sagt, man behöver inte hoppa runt. Det finns även spel som inte är partyspel.

Varför skriver du teknik inom citattecken?

Sista verisionen, om sådär 4-5 år då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
MS har inte erkänt att alla 360 från 2005 var defekta

Visst låter 360 en del, eller rättare sagt dvd-enheten.

Och slutligen, skillnaden mellan Wiimoten och Sonys spektakel är att wiimoten använs i spel.

Citat:

As part of our standard and ongoing process of analyzing repair data, we recently noticed a much higher than usual number of units coming in for repair. Returns for repair are coming in for a variety reasons and it's a higher rate than we are satisfied with. We've made the decision to comp repairs for consoles manufactured before January 1, 2006, and provide refunds to the large group of customers who have already paid for repairs.

360 låter riktigt illa ja. Går inte att jämföra med Wii, eller nån annan för den delen...

Det sista ska vi inte ens kommentera, haha...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
360 låter riktigt illa ja. Går inte att jämföra med Wii, eller nån annan för den delen...

Det sista ska vi inte ens kommentera, haha...

Du kommer hela tiden med massa citat utan källor, dom blir liksom inget värda utan källa när dom kommer från dig. Du kan ju lika gärna hitta på det. Och visst finns det folk som har problem med sina 360s, men ditt citat bevisar inte att ALLA skulle vara trasiga. Dom har bestämt sig för att reperara konsoller gratis, det är väl jävligt bra gjort av dom och inte något negativt som du försöker få det till. Lite skillnad mot Sonys snack, t.ex. att alla PSP-köpare som fick kassa skärmar som fick höra att trasiga pixlar är en feautre.

Eh, varför skulle det jämnföras med Wii? PStwo och PS2 låter ungefär lika mycket som 360, jag har inte sett dig klaga på dom.

Och vilka spel använder sixaxis på något roligt sätt? Det där flygspelet är inget nytt, samma grej gjordes för 10 år sen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
källa : http://www.e24.se/dynamiskt/prylar/did_14187279.asp

Varför betala för gammalt ost?
För mycket som säger emot Wii, fjortisnamn (Wiiiiii!!!!!!), gammalt teknik, ska man röra på sig så är det gratis, ut och gå.
Jag vill gärna sitta lungt i soffan och spela, gärna lite chips/popcorn och läsk brevid... skulle jag hoppa runt skulle tugget och läsken bilda en kletig hög skit på mattan

Men visst, Wii kommer inte ha några problem... gammalt prövad "teknik"

Självklart har nytt och framstessad teknik problem från början, jag köper alltid när det är på sista versionen.. Då finns chipp, billigare spel och mycket mindre problem.

Märkligt nog verkar det mest vara fjortisar som har problem med saker som de uppfattar som fjortisaktiga :). Du får dessutom ha i minnet att E24 är journalister, inte ingenjörer. Därför har de ibland svårt att återgå komplexa teknologiska företelser. Vad de menar när de skriver 'bygger på' är rätt komplext.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
mmm konstigt hur folk kan argumentera för PS3 när konsolen INTE FINNS I SVERIGE!!!!!

när den kommer kommer alla jubla för att sedan svära för att det ena efter det andra sker med deras heliga maskin ähh gå o lägg er kom tillbaka när PS3 finns i Sverige och nån faktiskt köpte den
under tiden kan alla som köpt en 360 och Wii njuta av de spel som finns.

alla PS3 fanboys är så sura för att dera Heliga maskin inte kommer varför är det månne Sony som är så bra har problem jisses hur kan det komma sig.

nä öppna truten när det finns nåt att jämföra med.

beställ en amreikansk PS3 om du inte kan hålla dig, men gnäll inte sen att du måste köpa amerikanske spel för att kunna spela med.

Xbox 360 är en jäkligt bra maskin

med spel som
Gears Of war
dead rising
F.E.A.R
R6 Vegas
Assasins Creed
Forza 2
PGR4
mm mm

så är den lite mer än vad PS3 är som kommer när till sverige.........jo jo

Du är nog inte rätt person att kalla någon fanboy......

till trådskaparen: jag skulle nog tagit 360n om du vill ha snygga spel med mycket action, och wii om du vill ha mer spelglädje och vill spela alla gamla underbara nintendospel, jävligt svårt val!

Permalänk

vadå inte rätt person?
jag är ingen fanboy åt nåt håll jag tycker 360 är en bra konsoll men inte sagt PS3 inte är det eller Wii har själv haft PS1 och har PS2 Xbox Xbox 360
på vilket sätt gör det mig till fanboy
ähh lägg ner det där om att jag inte är rätt person o klaga på fanboy´s.

men att skryta prata höjja en konsoll som ingen i sverige nästan äger är väl lite att ta i

sen om hatar MS av nån orska ska man väl inte ha en windows baserad dator ....för det inte sagt att man lika gärna kan ha en Mca eller Linux

nääh Fredag är en avvundsjuk för att ha n inte har sin dyrbara PS3 med alla spel han vill ha till den

men skitsamma

Trådskaparn ta den konsoll du anser bäst själv

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Men det är ju inte direkt någon nyhet att X360s hade mycket mer problem än önskat. Grejen verkar ju vara att boxarna funkar, men låser sig etc. Har en polare som måste kicka igång xboxen i 5 minuter, sedan låser den sig, reboota och sedan går det helbra.
Tror ingen jag känner med en x360 inte har problem/har skickat in den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
Men det är ju inte direkt någon nyhet att X360s hade mycket mer problem än önskat. Grejen verkar ju vara att boxarna funkar, men låser sig etc. Har en polare som måste kicka igång xboxen i 5 minuter, sedan låser den sig, reboota och sedan går det helbra.
Tror ingen jag känner med en x360 inte har problem/har skickat in den.

Visst xbox hade lite problem i början, men så vitt jag vet så är de mesta lösta nu. Du ska nog se att även wii & PS3 kommer ha en hel del fel när dom kommer också. Däremot så har min 360 funkat hur bra som helst faktiskt, aldrig haft problem med den, känner ingen som haft problem med den heller för den delen!

Sen att den låter "mycket" tycker jag inte heller stämmer, men det beror väl på hur man definerar "högt"

Visa signatur

Godde!

Permalänk

min har aldrig hängt sig eller nåt sånt

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|