Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åbo
Registrerad
Jan 2007

Likadana fläktar i alla paket?

Undrar ifall det är samma modell på fläktarna som följer med i Athlon 64 Venice 3000+ och 4000+. Processorn har pajat så jag tänkte köpa en 4000+ men undrar ifall jag skall köpa box eller tray. Tänkte ändå göra en större uppgradering till hösten ifall Dx10 kommit ut så någon klockning blir det väl inte frågan om, så jag nöjer mej med min gamla fläkt ifall den passar... gör den det??

[Venice 3000+] [1024DDR] [ATI RadeonX1950 Pro 256MB] [320GB] [22"]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kil, Karstad
Registrerad
Apr 2004

Den lär passa om det är samma socket, och det antar jag att det är eftersom det bara är processorn du ska byta.

Får man fråga hur du lyckades ha sönder processorn?

Inte kasta bäver i trähus!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åbo
Registrerad
Jan 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [KIL]FarmoR
Den lär passa om det är samma socket, och det antar jag att det är eftersom det bara är processorn du ska byta.

Får man fråga hur du lyckades ha sönder processorn?

Det vet jag faktist inte, satt och lekte i BIOS och sen efter 15 minuters spelande så dog datorn bara. Trodde först att det var fel på agget men jag fick det testat hos en firma så det var helt. Efteråt sände jag iväg moderkortet till affären för att få ett nytt på garanti. De sade att de inte hittade nåt fel på det men att jag ändå skulle få ett nytt. Så då är det bara processorn kvar som kunde vara sönder. Eller?

[Venice 3000+] [1024DDR] [ATI RadeonX1950 Pro 256MB] [320GB] [22"]