Permalänk
Medlem

imponerande helt enkelt.
vad sysslar du med annars, som arbete?

Permalänk
Medlem

11p! OM det hade gått, så du fick bara 10. Helt klart sexig!

Visa signatur

(>^.^)> Datorn: B450 - Ryzen 7 3700X - GTX 1070 - 16GB 4000MHz <(^.^<)

Permalänk
Medlem

Riktigt bra bygga, tycker dock inte om utseendet på den. Det beror helt enkelt på att jag inte gillar saker som inte är stilrent, datorn kanske är snygg i någon annans ögon men ska du få mig att dregla så får du sikta på en dator i mac pro stil. För mycket färger, orange var väl inte det bästa du kunde välja på? Annars riktigt riktigt bra bygge.

Visa signatur

Razer diamondback user

Permalänk
Proffsmoddare

Ja hittills är du den enda som inte gillat den oranga, så jag tror inte färgen det är fel på

Jag har sagt det innan, och jag säger det igen. Du kommer aldrig se något stilrent från mig, dels för att jag tycker det är trist (rent designmässigt), och dels för att det inte är någon utmaning att bygga.

//Sleepstreamer

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Fast stilrent och praktiskt behöver ju inte vara synonymt, mjuka fina kurvade former, sfärer osv är stilrent (enligt mig), men lär vara ett helvete att få in kvadratiska och rektangulära datordelar i ;).
En idé, gör en modd med en "låda" som inte har en endaste rät vinkel, gärna endast kurvade former i alla dess varianter

OT:
grymt maskinrum (har den förresten fläktkontroller med olika warp-inställningar )

Visa signatur

USA har aldrig varit på månen, Sverige hade aldrig vm 1958 och 9/11 har aldrig inträffat och därmed basta.
P4 2,6C@<3,0Ghz + CNPS7000A-CU|AI7|1,5Gb BH5 & BH6|Antec Sonata|R9800np(BBA) + VF700-CU@425/258|HP LP2465|Logitech MX500, Seasonic S12 500W

Permalänk

tror det är lite väl svårt att utan tillgång till maskiner bygga en dator som inte ser tråkig ut för hand,, som sagt sedan tidigare . pröva med att få sponsorer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Yeah säxigt ses på DH klar 1000 poängare..

Visa signatur

d0ta..

Permalänk
Medlem

NEJ FYFAN VAD SNYGGT DET ÄGER SÖNDER ALLA CHASSIN PÅ DENNA SIDA SERIÖST TALAT.:) SÄLJER DU DET ELLER?? HAHA ISÅNNAFALL HUR MKT ? HAR BARA ETT DRACULA CHASSI!

Permalänk

Mycket snyggt arbete! Tilltalar mig skarpt, vill oxå ha en sådan !

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

Säger en sak... Låna några miljoner från banken öppna en liten fabrik och börja mass tillverka sånna sälj dom för 3000kr st, jag köper en! och sen säljer jag den på ebay för 10000kr! SOLKLAR 10P!!!!!

Permalänk

Grymt bra jobbat måste vara skönt när ett sådant projekt står färdigt, 10 p

Visa signatur

Färdiga projekt The legacy of king Khufu.
https://www.sweclockers.com/galleri/2346-the-legacy-of-king-k...
Noctua ramkylare i aluminium: https://youtu.be/JmzCWlq3FKA
Chassie kylning: https://youtu.be/muxjWN7avwA

Permalänk
Medlem

Riktigt fint bygge!

Permalänk
Medlem

Fan va snyggt gjort

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
-:ONLY ASUS:- 3dmark06 11238
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |

Permalänk
Medlem

Snacka om att höja ribban. Imponerande.

Permalänk
Medlem

kanske overkill men 9 för jobbet

Permalänk
Medlem

Riktigt fint!
10+

Visa signatur

Det beror antagligen bara på en olycklig slump // www.stylat.se

Permalänk
Medlem

Grymt snygg! Bra jobbat!
självklar 10a

Permalänk
Medlem

here gud lätt en 10 ;D

Permalänk

snygg som faan

Permalänk

snygg och originell. Vem har sagt att datalådor behöver vara tråkiga?

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Inaktiv

Mycket Snyggt.

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt, bara att vänta tills du blir kontaktad av nån tillverkare:D

Visa signatur

ASUS ROG,E6550-3.22ghz,Corsair Twinx 6gb,Gainward 8800GT /756 / 960 / 1836 , Kylning: Freezer Extreme och Accelero S1
Creative Soundblaster X-Fi Extreme Music

Permalänk

cool dator

Visa signatur

[Pentium E2140 @ 2.3 GHz] [2 Gb @ PC5300] [HDD: 250 GB] [ATi 3870] [Gigabyte P31 DS3L] [ACE 620W]

Permalänk
Medlem

Extremt snygg...!!

Permalänk
Medlem

Snyggaste jag har sett på länge.

Permalänk
Medlem

undar bara med hur mkt väger den ?

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk
Avstängd

Men denna ÄGER sönder asså!

Visa signatur

OBS!Mitt gamla magic_shoot inlogg är borta! Detta är mitt nya. Bara satt du vet! Dator: amd x2 3600+,asus m2npv-vm,aeroengine2,2gb,80gb

Permalänk
Medlem

Måste kännas värt nu!

10p rakt av!

Visa signatur
Permalänk

Utan tvekan det snyggaste jag någonsin sett!

Hoppas på att få se mer!

Visa signatur

Core 2 Duo E6850 | 4GB Corsair XMS2-6400 | XFX nForce 680i LT SLI | Gainward 8800GT 512 *GS* | Aspire 520W | 22" LCD | 2TB HDD
Znote 6625WD

Permalänk

hur ser insidan ut och vart har du skaffat lådan?