Tappat bort skruv :( (DFI SLI-D Nf4)

Permalänk
Medlem

Tappat bort skruv :( (DFI SLI-D Nf4)

Är precis på väg till att byta fläkten på mitt moderkort då jag upptäckte att en av skruvarna för att montera original-bakplattan är borta Så nu står jag här med en fläkt som kyler för dåligt och oförmögen till att installera den nya

Vart kan jag få tag på en skruv av detta slag?

Dvs en sån skruv som ligger bredvid de gula plattorna på denna bild (jag är ej fotograf, hittade den efter en sökning på google):
http://freenet-homepage.de/Qs-zeug/DSC00088.JPG

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk
Medlem

Bara att lubba till närmaste butik som säljer verktyg, skruv och liknande och leta upp en likvärdig skruv med samma längd och gäng

Visa signatur

Abashed the devil stood and felt how awful goodness is.

Permalänk
Medlem

Om det vore så enkelt, det är inte standardstorlekar på skruvar direkt :S Inte svenska mått...

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk
Medlem

notera att jag skrev "likvärdig" alltså inte identisk, en butik med ett välsorterat utbud borde ha en skruv som passar.

Visa signatur

Abashed the devil stood and felt how awful goodness is.