Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sveg
Registrerad
Feb 2007

Moderkort!

Hejsan alla clockers. jag har haft problem med mitt asus a8n-e nätverkskortet har strulat och ljudkortet vilket gjort att jag inte kunnat spela. har inte riktiga windows då det bara är kopia som gör att jag inte kan ladda ned directx 9.0c. så då kan jag kan inte spela såna spel. dum som jag var så skicka jag in datorn till datorbutiken.com och dom sa att windows är korrupt. men datorn fungerar fel fritt i 3 månader. ska köpa ett nytt moderkort. behöver jag köpa windows också? men jag tycker det är dåligt av datorbutiken.com att dom gör så här när jag vet att det är moderkortet får problem när jag t.ex ska gå in på wow funkar inte alls står nåt om fatal problem. memory could be read. nåt råd till mig vad jag borde köpa? funderar på nått msi atx 939. killen med amd 64 +3500 , geforce 7600gt corsair value select 1024 mb.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Aug 2002

*Tråd låst*

§ 7 - All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden. Till reglerna >>

Börja med att köpa Windows och installera det med ditt nuvarande moderkort. Se till att du inte installerar nätverksprogrammen som kommer med nForcedrivisarna, då det kan orsaka diverse problem (som de du haft).